Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var bonusdatter 10 når hun ble storesøster sist å det har gått kjempe fint. Jeg har satt av tid sammen med henne å brukt godt med tid med henne når det har passet seg. Samtidig har hun fått være med på det hun ønsker å være del av som f.eks bading, flaske, mat osv. Hun har et kjempe fint forhold til sin lillesøster som snart blir 2. Å storesøster er den store stjerna I livet til veslaVi venter barn etter mange runder med ivf, derfor blir det stor aldersforskjell på våres barn. Eldste er 8 år. Har noen erfaring med stor aldersforskjell?
På Julaften fikk han vite detNår fortalte dere kommende søsken om graviditeten? Jeg er 13 uker nå, og vi har enda ikke fortalt. Vi er usikker på om vi skal vente til etter oul, men da er jeg jo nesten 19 uker. Regner med det begynner å bli synlig i løpet av de neste ukene. Er uplanlagt risikosvangerskap. Føler ukene går så fort. Begynner smått selv å venne meg til tanken på at vi mest sannsynlig blir å få enda et barn, men har ikke følt meg klar for å dele det med folk rundt meg. Har kun sagt det til nærmeste familie og to nære venninner.
Vi gjorde IVF. Bonusdatter ble informert når vi skulle på forsøket nå sist, da hun ønsket seg søsken. Men hun fikk ikke vite at vi var gravid før etter tidlig ultralyd når vi såg hjerte bankeNår fortalte dere kommende søsken om graviditeten? Jeg er 13 uker nå, og vi har enda ikke fortalt. Vi er usikker på om vi skal vente til etter oul, men da er jeg jo nesten 19 uker. Regner med det begynner å bli synlig i løpet av de neste ukene. Er uplanlagt risikosvangerskap. Føler ukene går så fort. Begynner smått selv å venne meg til tanken på at vi mest sannsynlig blir å få enda et barn, men har ikke følt meg klar for å dele det med folk rundt meg. Har kun sagt det til nærmeste familie og to nære venninner.