Søsken

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Hei! Flere som har barn fra før? Hvilken aldersforskjell blir det mellom barna?:) Her blir det 3 barnet. Alltid ønsket stor familie, da vi begge har flere søsken. Eldste blir under 4 1/2 år når baby kommer, og mellomste blir 1 år og 8 måneder. Blir spennende dette:) Håper på å få litt bedre nattesøvn før termin ihvertfall:D Minsten våkner hyppig på natt for å si det slik.
 
Eldste er 11, yngste er 3,5 :) Blir min 3., men mannens første. :)
 
Eldste er 7 år, mellomste snart 5 år. De har snakket lenge om at de ønsker seg en lillebror/søster, så gleder meg stort til å fortelle det til dem :love017. Vi voksne har ikke vært klare før nå.
 
Har et barn fra før, han ble nettopp 3 år. Det blir derfor nesten 4 års aldersforskjell. Skulle gjerne hatt de tettere, men vi var ikke klare før nå. :)
 
Har en som blir 10 og en som blir 5 i løpet av året.
 
To storesøstre her. Blir 6 og 3 år når babyen (forhåpentligvis) kommer. :) Vet ikke om de nødvendigvis har etterspurt noen baby men det blir nok fint.
 
Har 2 fra før, en på snart 7 og en på 3 ❤ de er kjempeglade i babyer generelt, så gleder meg til å fortelle
 
Den vordende storebror er 5 år og jeg gleder meg til å se han vokse inn i den rollen etterhvert :happy:
 
Har tre fra før, eldste blir 9,5, mellomste 7 og yngste 4 når baby kjem. Dei har faktisk spurt litt i det siste om me kjem til å få fleire babyer, men dei to yngste har konkludert med at det ikkje kjem fleire:hilarious: Gleder meg til å overraske dei!:Heartred
 
Storebror blir 9 år like etter termin og lillemor kommer til å være 2,5 år
 
Har en 2 åring fra før, men er også bonusmamma til en på 13 og en på 18. Så blir spennende med litt tettere søsken for 2 åringens skyld :)
 
Vi har to sammen på 5 og 2 år, og mannen min har en fra før på 8 år :happy: Han på 8 skal bli storebror hos mammaen sin nå snart, og når pappaen spurte her for litt siden om de kunne tenke seg et lillesøsken her, så sa 8åringen «NEI :confused:» :hilarious: 5åringen og 2åringen sa ja, men 2åringen vet nok ikke hva hun svarte på :rolleyes::D
 
Så gøy at det er mange her som har flere barn fra før! :)
Har selv en 3 åring og en på 1,5 år, så dette kan komme til å bli kaotisk :nailbiting:
 
hvis spiren sitter, så har jeg ei datter som kommer til å være 1 år og 9 måneder når babyen kommer
 
Har ei datter på 8 måneder :) Så om dette går som det skal blir hu forhåpentlig vis 1 år og 6 mnd. Redd for at neste kommer til å komme litt før tiden (hadde svangerskapsforgiftning sist) så mulig det blir litt mindre, men håper ikke det! :)
 
Jeg har en som blir 15 i år og ei som blir 8 i år fra før. Så det blir noen år mellom de! Hadde før jeg fikk barn lyst på tre barn, men så har ikke mannen hatt lyst på flere, men i høst ble vi enige om at vi har lyst på en til. Det blir jo nesten litt som å starte på nytt, men det er fint med store søsken også. 8-åringen og 15-åringen har et veldig godt forhold, så satser på at det blir det samme med sistemann.
 
Back
Topp