Søsken

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Er det fler enn meg som syns det er vanvittig sårt at man får mindre tid til søsken? Her er storebror 2 år og jeg er så emosjonell pga lite tid til han. Ekstra salt i såret er at det går masse vannkopper på avd hans så vi må være ekstra nøye akkurat nå med å holde han unna lillebror, og han vil så gjerne kose på han:(

Jeg har ikke født ennå, men kjenner MASSE på det med kommende storebror på 3,5. Jeg er inne hos ham hver natt og vi ligge tog koser sammen hver morgen. Pappaen har aldri vært bra nok natt/morgen hvis jeg er der (de har et supert forhold altså!), og det har bare ikke gått å gradvis fase inn far i de situasjonene. (Far er dessuten sur når han er trøtt, så gruer meg til den siden av å få baby...) Jeg tror det er bra å få søsken, men jeg har overraskende mange negative tanker rundt å få er nytt barn og hva det gjør mot ham jeg er mest glad i av alt i hele verden. At han er sår og lei seg for tiden og vil leke baby og ha kos konstant gjør jo ikke ting bedre.

Jeg kjenner litt på dårlig samvittighet for storesøster på 1,5 år. Jeg ammer lillesøster mye hele dagen og får ikke lekt så mye med storesøster lenger og det gjør vondt. Pappaen hennes er veldig god å ha, men kjenner det gjør litt vondt i hjertet mitt. Prøver å leke og kose så mye som mulig med henne, og når vi ser TV før legging så sitter hun i armkroken min selvom jeg ammer lillesøster❤️.

En dag damer får søsken det beste utav livet fra hverandre. Det kjennes kanskje ut som dere fjerner noe fra dem nå, men i det store bildet gir dere dem den potensielt næreste personen i livene deres. :Heartred

En dag damer får søsken det beste utav livet fra hverandre. Det kjennes kanskje ut som dere fjerner noe fra dem nå, men i det store bildet gir dere dem den potensielt næreste personen i livene deres. :Heartred
Takk for disse ordene :-) en fin påminnelse når man sitter hormonell med dårlig samvittighet ;)

Back
Topp