Søsken

Lykkeliten32

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvor mange søsken får den lille i magen? Hvor gammel er søskene?:happy: Her er det en som snart fyller 9 år og en som snart er 4 år. Som vi gleder oss:shy:
 
17 år, 10 år og 1 år ❤️
 
En storebror på 5, som i lengre tid har ønsket seg en baby :Heartred Gleder meg så mye til å kunne fortelle han det om noen uker :love7
 
To søsken. Gutt på 6 og jente på 3. Vi har ikke sagt det til de ennå, men begge to ønsker seg en liten bror/søster. Særlig 3åringen snakker nesten hver dag om at hun vil at mamma skal ha baby i magen ❤
 
Ett søsken som blir tre år denne mnd :Heartred
 
Ei søster som rekker å bli 1 år og 2 måneder før babyen kommer
 
5 søsken:happy: 3 brødre på 15, 5 og 2 år. Og 2 søstre på 13 og 7.
Blir mitt 5 barn, samboer hadde 1 barn fra før:rolleyes::) vi har ikkje sagt noke enda. :nailbiting:
 
Når baby blir født er jentene våre 4,5år og 6år.
Blir en etterpåklatt. Skulle gjerne hatt alle sammen tette, men pga helse måtte vi vente før vi kunne få nr 3 :sorry:
 
Når baby blir født er jentene våre 4,5år og 6år.
Blir en etterpåklatt. Skulle gjerne hatt alle sammen tette, men pga helse måtte vi vente før vi kunne få nr 3 :sorry:
4,5 år er ikke så mye :) Jeg har en 5 år eldre søster, vi har alltid hatt et tett bånd :Heartred
 
4,5 år er ikke så mye :) Jeg har en 5 år eldre søster, vi har alltid hatt et tett bånd :Heartred
Tenker det blir litt større forskjell pga at di to eldste er så tette. Den lille kan lett bli ekskludert. Er man bare 2 hvor forskjellen er 5 år tenker jeg at man likevel blir trukket mer mot hverandre. Det er min erfaring ihvertfall, både fra stesøsken og fra søskenbarn.
 
Tenker det blir litt større forskjell pga at di to eldste er så tette. Den lille kan lett bli ekskludert. Er man bare 2 hvor forskjellen er 5 år tenker jeg at man likevel blir trukket mer mot hverandre. Det er min erfaring ihvertfall, både fra stesøsken og fra søskenbarn.

Ja, det er jo klart en forskjell. Men jeg tror nok det kommer til å gå helt fint, de vil nok bli veldig glade i hverandre alle 3 uavhengig av aldersforskjell :Heartred:Heartred:Heartred
 
Storebror blir 2 rundt termin tider!
 
Back
Topp