Søsken

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Er det noen søsken begynner å glede seg?
Vesla ønsker ikke en lillebror allikevel, kun lillesøster :p Så her har vi et problem. Hehe

Min datter på 2 er veldig klar over baby i magen og at den skal komme ut.. en som jobber i barnehagen hennes fikk barn rett før jul, så hun husker stor mage og det at babyen kommer ut. Dette har jo hjulpet oss endel. ;-) hun gleder seg masse til at det blir lillebror. Vi har aldri snakket om lillesøster, så kan være derfor hun ikke spør om det. ;-)

Her glede 3åringen seg fælt til lillebror kommer! Ble ikke noe bedre av at ei i barnehagen hadde fått en lillebror i helga! :P Mor derimot er ikke klar enda, og er glad for at det er en stund igjen til termin. Selv om jeg håper at jeg slipper å gå over ;)

Mine to på snart fire og fem år gleder seg veldig. Alle tegninger jeg får inneholder mamma med lillebror i magen. De synger til lillebror. Og når de planlegger ting, feks bursdagen sin, så legger de inn lillebror i planene. "Han kan få leke med en bamse hvis jeg får det i bursdagsgave" eller "Da må han få sitte der og han kan bare få saft, ikke brus"

Så ja, her gleder de seg veldig :)

Min sønn er 2år og prater ofte om at mamma har baby i magen og løfter opp genseren og lytter til magen:) vet ikke om han fortstår helt hva som skal skje:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det virker som hun gleder seg veldig, og snakker mye om hva hun kan hjelpe med og gjøre med babyen. Ser på magen at den har vokst og sier "no nærmer det seg mamma" :-) Hun klemmer og susser magen hver dag og. Og blir fornærmet om hun ikke får godnattsuss :-) Håper det blir like fredlig når han kommer, men etter å ha vært midtpunkt i 4 år overalt har jeg mine tvil.. :p

Ho på 7(snart 8) gleda sæ kjempe masse,men den siste tia e ho begynt litt med at ho ikke vill vær størst og ho e redd for at vi ska bli mere glad i lillebabyen enn henne. Så vi har prøvd å forklart henne at vi kommer til å vær like glad i alle 3. Inkluderer henne veldig med at hun får ta med seg bilder på skolen av babyen og hjelpe til med å handle til den og hun leser mye om hva som skjer fra uke til uke.
MInste jente på 5 (snart 6) vill fortsatt ha en valp og er ikke helt fornøyd med å bli storesøster. Ho sa at viss ho kunne få en valp så var det greit,men viss ikke så skulle ikke hun være storesøster :P

Eldstemann på 6 år har 3 småsøsken (2 på far siden, med ny samboer, fikk baby i desember) og ei på 4 som bor ilag med oss, så han er "vant" med det å bryr seg ikke stort.

Hun på 4 derimot, er første gang hun blir støresøster, så hun gleder seg voldsomt! Heldigvis har det roet seg en periode, da det var litt slitsomt å starte morningen og x flere ganger for dagen om babyen er komt nå :p Hun elsker å kjenne spark på magen og liker rett og slett alt med graviditeten og tanken på at hun skal bli storesøster og alt hun skal gjøre/hjelpe til med :D

Ja her gleder storebror seg på 4 veldig :-) Eneste "problemet" vi har er at han ikke er enig i vårt navnevalg. Han har ett navn han er heelt bestemt på at lillebror skal hete. Vi har fått beskjed av storebror om at hvis lillebror skal hete vårt navnevalg så flytter han (storebror) til en annen familie! :-/
Haha de er jo skjønne :-P

Ja her gleder storebror seg på 4 veldig :) Eneste "problemet" vi har er at han ikke er enig i vårt navnevalg. Han har ett navn han er heelt bestemt på at lillebror skal hete. Vi har fått beskjed av storebror om at hvis lillebror skal hete vårt navnevalg så flytter han (storebror) til en annen familie! :-/
Haha de er jo skjønne :p

haha, samme her, 6 åringen sier hun SKAL hete Sara og er ikke enig med våre navn :p

Har ingen menneskebarn fra før, men har to pusegutter som gleder seg til "lillesøster" kommer ut slik at de ikke blir sparket i hodet når de prøver å sove på magen min :-P

nja storebror sier ikke så mye på att lillebror skal komme..han sier stadig att vi snakker alt for mye om lillebror da,så vi vet ikke helt åssen det blir?
storebror er 5 år.

Ja ho gleder seg veldig masse, og snakker om lillesøster til alle :)
Ho er også veldig opptatt av å kjøpe ting og klær til lillesøster, og har sterke meninger om navn.
Ho sier så fint, "jeg er verdens beste storesøster jeg, når lillesøster blir lei seg så kan ho sove med meg så blir alt bra".
Så lillesøster er veldig etterlengta av storesøster, ho synger til og med natta sang til magen :)
Så håper dette forsetter når lillesøster er utenfor magen også :p

Her gleder storebror seg veldig han på 4 år, han skal kose ned lillesøster, å hun skal ligge på rommet hans som han sier. Snakker om babyn heletiden. Koser med magen og spør ofte når kommer babyn ut da? Hehe så søøt;) han på 2 år skjønner ikke såå mye eller viser like my intresse, men han koser å ned magen å sier baby, så han å gleder seg og sier enkelte navn til magen<3 de gutta mine gleder seg til å bli storebror ja :D de er to omsorgsfulle gutter jeg har så det skal gå så bra :D Vi alle gleder oss veldig nå :D

jeg har ingen fra før, men sambos 3 barn gleder seg litt, samtidig som det er urettferdig at de bor i danmark og får se oss så sjeldent, mens lillemor i magen skal få bo hos oss, for mamman dems har ikke tid til de, og gjør ingenting med de :/ stikker litt i mammahjertet når jeg får høre det :/

Elsteman på 5 år gleder seg :) han ønsket seg en lillebror :) men nr 2 er for liten til og sjønne så mye, ho peker på magen og sier bebi da ;) men mammas jente så litt sjalusi.

Her i huset har vi to gutter på 6 og 4 år, som gleder seg stort til å få en lillesøster. De koser og synger til magen hver dag!

Back
Topp