Søsken

Snart3søte

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Har dere/du/pappan noen barn fra før og evt hvor gamle er de og kjønn? Spennende å høre hvordan dere har det.

Vi har to jenter på 3,5 og 6 år som gleder seg til å bli storesøstre. :)

Har en gutt på 18 mnd, som nok ikke skjønner helt hvorfor mamma har så stor mage :)

Vi har en på 7 år, som gleder seg til å bli storesøster. :) Det tok litt tid før gleden kom, bekymret seg veldig for om baby ville vekke henne på natten osv. Når hun fikk vite at det blir en lillesøster og sett ultralydbilder ble hun veldig stolt! Og igår kjente hun bevegelser på magen, og da kom gliset! :)

Førstemann og forhåpentlig en kommende storebror i framtida på vei her :-)

Her har mannen to gutter på 12 og 15 år der eldste bor hos oss.
Jeg har to jenter på 10 og 11 der eldste bor i barnebolig.

Snuppa på 10 er veldig klar for å bli storesøster, dette har hun ønsket seg i mange år nå :)
Eldste til mannen engasjerer seg ikke så mye.
Minste til mannen har vi ikke sett siden julaften :(
Og eldste gullet mitt skjønner ikke så mye hva dette innebærer. Men hun er veldig glad i i kjenne på babyer og små barn :)

Mannen har to barn fra før, ei på snart 18 og en på snart 8 :)

Tror de glede seg begge to :)

Vi har to jenter fra før. De er 7 og 5 år, og gleder seg veldig til å få en lillesøster :)

Vi har en gutt som blir tre år i mai sammen, også er det lillebror i magen. :)
jeg vet ikke hvor mye han forstår av at det kommer en baby, vi prater litt med han om det, og viser han klær til babyen osv, men han har hengt seg helt opp i at han er babyen. Så får se nærmere når vi gjør mer klart til den lille.

Vi fikk ei jente i 2008 og en gutt i 2010.

Vi har to skjønne gutter som har bistadh neste uke og fyller 4 og 6 år- det gleder seg over at de får en liten søster!

Vi har en gutt som blir 6 i sommer og skal begynne på skolen,han gleder seg kjempe mase til å få en liten søster til :)
,ei jente som blir 5 i nov,som begynner på førskolen som også gleder seg,men ikkje slik som storebror gjør,og ei jente på 14 mnd(2 i des) som skal være hjemme med meg og babyen,viss ho ikkje får plass i bhg fra januar 2014.

Sambo sin sønn på 12 år, er ikke spesielt begeistret for ny baby. Men det blir hans 5. Søsken, så forstår han godt! Han håper det bli gutt siden han har 2 søstre hos sin mor, og 2 brødre her.
Våre gutter e 2 og 3 skjønner jo ikke helt at denne babyen skal bli en person, og ikke bare være baby hele tiden. Men de snakker masse om babyer da....

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Mannen har en datter på 16 fra før som synes det er super stas å få lillesøster siden hun har kun brødre på mor og far siden.

I tillegg har vi 2 gutter sammen på 5,5 og snart 1 år. Han eldste prater litt om det men han yngste skjønner ingenting!

Vi har ei jente som fylte 2 år desember, vi har begynt å fortelle litt om baby i magen, men er nok lite hun skjønner av det enda ;)

Jeg og samboer har en gutt på 3,5 år fra før =) Han gleder seg veldig til å bli storebror, men nekter å ta imot en lillebror , han har bestilt lillesøster, så blir artig å se hva som gjemmer seg i magen =)

Vi har en gutt på 3 år. Blir 3, 5år når han skal bli storebror til lillesøster :) Tror han gleder seg litt til å bli storebror. Syns det er veldig kjekt å kose å holde babyer. Så blir veldig spennende å se hvordan han tar det når hun blir værende ;)

Vi har ei jente som blir 3 år i april :)
Hu glede seg masse til lillebror komme, og er ofte bortpå magen for å kjenne om han sparker. Forteller til alle at mammen har baby i magen :)

Vi har en gutt som nettopp ble 3 og ei jente som nettopp ble 2 (1 år og 3 uker mellom dem) Blir stas med en lillebror!

Back
Topp