Søsken..

Miss Independent

Elsker forumet
Hvor mange søsken har dere, og hvor mange barn vil du/dere?
Tror dere det har et sammenheng?

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Jeg har to eldre brødre. Har nå to barn, men ønsker en tredje;) samboeren min har en bror, og ønsker ikke fler barn. Jeg tror det kan ha en sammenheng ja;)

Jeg har tre "helsøsken" + tre "halvsøsken". Ønsker fire barn selv;) mannen har to søsken og ønsker tre barn, så ja jeg tror det har en sammenheng :)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Her har ikke antall søsken noe å si, så vidt jeg kan forstå, men hva slags forhold vi har til familie/ søsken generelt.
Jeg har tre søstre og vi har alltid hatt gode forhold, men er ekstremt godt sammensveiset nå i voksen alder. Snakker sammen og møtes ofte. Vi bor alle fire i samme by og foreldrene våre har alltid bodd sammen og gjør det fortsatt (også i samme by).
Mannen har et "helsøsken" og tre "halvsøsken", to på mammasiden og et på pappasiden. Foreldrene ble skilt da de var ganske små og det ble mye flytting, nygifting, hit og dit og "mine, dine, våre" barn, forskjellsbehandling osv, osv.
Han har hele tiden sagt at det holder med to barn.
Og er fornøyd nå.
Jeg kjenner litt på at det er uaktuelt for meg at dette er ferdig snakket allerede nå når gutta er så små, så vi har ikke avskrevet flere barn helt.
=)

Jeg har to eldre søsken, ei søster på 40 og en bror på 38:p Vil hvertfall ha ett barn til, så får vi se om det kan bli tre eller ikke når det har gått en stund. Mannen har ingen søsken, så for han var det viktig at hans barn skal ha det:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Har 3 søsken, å ønsker vertfall 4 barn.. Hadde kanskje ikkje så veldig mye glede av dem når jeg var mindre, men nå som jeg er "voksen", vet jeg nesten ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Mange gleder med mange søsken, å ikke minst at barna mine får man gode tanter og onkler:)

Jeg er enebarn og har alltid vært fast bestemt på at jeg skal ikke ha enebarn selv. Så jeg har to. Om det blir en tredje tør jeg ikke si, føler det er nok med to akkurat nå - vet ikke hva som skjer i fremtiden. Mannen min er eldst av tre, han sa at vi måtte ha minst én til da vi bare hadde Alexander, men nå sier han at det er nok med to.

Jeg er enebarn, Sambo har 2søsken:) vi har 3 barn, og det holder:p

Jeg har bare en bror, mannen har en hel og en halv. Vi har nå to barn og er igrunn storfornøyd med det :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

eg har 2 søstre + ei halv ;)
eg har 3 barn og det helde i massevis :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp