søsken

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
har april barna fått søsken da? eller venter søsken ?

her har jeg termin 21 oktober med en liten lillebror [:)]

Vi venter, termin 1 januar, tror det er ei lita søster, men vet ikke helt sikkert ført torsdag [:D]

spennende da [:)]

blir morro med en liten baby igjen [:)]

Ja spennende med ny baby, ille spent på hvordan Anders vil ta det, hittils har han utrolig omsorg for små, og da spesielt om de gråter, håper det blir slik, men er jo umulig å vite [;)]

jeg har 11mnd mellom mine så her er det full rulle med lek,kos og morro bare kos di leker fint sammen og stortsett er di perlevenner[:)]

Her fikk vi en lillebror i juni[:)] 
Var veldig stritt en stund, med en veldig sjalu storesøster.
Men går seg til nå heldigvis. Så nå er hverdagen vår begynt å bli normal igjen[;)]
Gratulerer med små til dere som har fått og har på vei[:D]

Kjekt at det livner litt til igjen her inne[:D]

Linnea er blitt stolt storesøster til Kaja som fyller 1 år om 2 uker. Viser en utrolig omsorg og kjærlighet, og har ingen problem med å dele hverken mammaen eller pappaen sin med henne[:)]

Vi venter nummer to i begynnelsen av april [:D] Synes egentlig ikke vi har vært såå trege, men ser jo det er mange som har fått småsøsken her! [:)][;)] 

Daniel ble storebror i juni, og nå som vi har kommet inn i nye rutiner rundt det å ha to barn, så koser vi oss masse[:)] Synes de to første mnd var tøffe[8|]

Lukas har fått en lillebror. Han ble født i mars, og er 7 mnd gammel nå. Tiden har gått så fort!
Vi har storkost oss hele veien. Jonah er en helt annen type enn storebroren, så denne gangen har vi hatt en rolig og fin spedbarnstid, og Lukas har ikke vist noen tegn til sjalusi. Elsker å være tobarnsmamma! [:D]
Blir nok en unge til, kanskje to, før vi gir oss.. [;)]

lille snuppa mi har fått ei søster født nov 09 :)
storesøster er omsorgsfull og snill, passer godt på lillesøster som nettopp er begynnt i bhgen:)

Først, gratulerer til alle som har fått, eller venter småsøsken [:D]
Vi fikk ei lita jente til på selveste julaften[:)]
Veldig mye sjalusi fra storesøster, som blir værre og værre[&o]
Jobber med det, og håper hun etter hvert skjønner att lillesøster kan ta igjen[;)]

Back
Topp