Søsken vogn!

L88

Blir kjent med forumet
Vi har ei jente som er ca 14mnd når neste baby kommer, tenker derfor at vi trenger en søsken vogn. Synes det er litt vanskelig å velge, noen som har noen tips?
 
Last edited:
Vi skal ha babyjogger søskenvogn. Den har adapter til maxi cosi bilsete og har egen hardbag som vi kan sette over på den single babyjoggeren vi allerede har :) er veldig fornøyd generelt med den vognen.
 
Vi skal ha bugaboo donkey :) Den er veldig kjekk fordi den kan gjøres om fra mono til duo veldig enkelt, og man utvider/snurper inn i bredden så den ikke er så stor/ lang og upraktisk. Har ei venninne som har hatt den og den er helt super. Holder på med litt forhandlinger nå med ei, så håper jeg er stolt eier av en brukt bugaboo donkey i løpet av dagen ;)

PS: noen vil komme til å si at sportsdelen er liten og vil fort bli for liten for nummer 1 (altså han som er 2 år når han blir storebror). Han er lang og vil nok kanskje ikke kunne sove luren sin i den vogna, eller danse polka, men det her ikke poenget heller, han skal nok ha luren sin i egen vogn. Men for å kunne komme seg fra A til B med to barn under 3 år, så tror jeg den vogna er helt super :)
 
Vi har en emmaljunga viking dobbel som vi ikke har brukt så mye etter englelillebror, og den er helt super! Har testa den litt og den vil bli godt brukt da mellomste kommer til å være 16 mnd ca :)
 
Jeg vurdere Mountain buggy duet, veldig god pris hos Mimmis nå.
 
Eg har Emmaljunga superviking til mine og syns den er genial til vårt bruk :) begge to kan sove lurene sine der :)
Har og hatt bugaboo donkey men den ble for liten i sittedelen for mi jente, ho e nokså lang i ryggen og brukt str 4 år i klær siden ho var 2 :p
Har hatt mountain buggy duet, men den syns eg var altfor smal i sittedelene.
Har hatt mountain buggy duo, stor og god vogn men uhamslig å ta med i bil :p hehe..

Vurderer å kjøpe en emmaljunga double viking heller, siden storebror skal gå hjemme med oss så hadde d vært greit å ha de sittende ved siden av hverandre mot meg :) men venter å ser an behovet til babyen kommer tenker eg :)
 
Eg har Emmaljunga superviking til mine og syns den er genial til vårt bruk :) begge to kan sove lurene sine der :)
Har og hatt bugaboo donkey men den ble for liten i sittedelen for mi jente, ho e nokså lang i ryggen og brukt str 4 år i klær siden ho var 2 :p
Har hatt mountain buggy duet, men den syns eg var altfor smal i sittedelene.
Har hatt mountain buggy duo, stor og god vogn men uhamslig å ta med i bil :p hehe..

Vurderer å kjøpe en emmaljunga double viking heller, siden storebror skal gå hjemme med oss så hadde d vært greit å ha de sittende ved siden av hverandre mot meg :) men venter å ser an behovet til babyen kommer tenker eg :)

Jeg tror ikke det med MB duet blir noe problem for oss. Frøkna mi er nemlig liten, 81 cm..så egentlig ville hun fortsatt hat plass i bugaboo bagen..
 
Jeg tror ikke det med MB duet blir noe problem for oss. Frøkna mi er nemlig liten, 81 cm..så egentlig ville hun fortsatt hat plass i bugaboo bagen..

Eg har som eg skreiv ei stor jente ;) så ho trivdes ikkje i den vognen ble bare skriking :) derfor bytta eg den :)
 
Takk for all respons, da skal jeg Google litt og se på disse merkene hva som kan passe for oss!
 
Back
Topp