Søsken vogn er bestilt...

SofieKristinesMamma

Flørter med forumet
For en del mnd siden oppdaget jeg en vogn som en bekjent av meg hadde kjøpt da hun fikk nummer 2, og bestemte meg der og da at den skulle jeg ha også. Har prøvd å finne den brukt, men så fant jeg den (ny) på tilbud hos Kjøpbarnvagn for bare 1000kr mer en det jeg måtte ut med for en brukt en, så da slo jeg til. Den heter Phil and Teds classic. Den er ikke bred som en vanlig søsken vogn, som betyr jeg kommer inn butikk dører etc. Den er lett å ta med på reise, rett og slett super praktisk (mener jeg da). Sambo mener det et litt for tidlig for et slikt innkjøp, men jeg tenker at jeg får nå alltids solgt den. Alt som er på bildet pluss regntrekk var inkludert i prisen. Mener jeg har gjort et kupp:-)

Er den ikke tøff?:-)

-jeg har hørt litt delte erfaringer med denne typen søskenvogn men håper du blir fornøyd. Du har jo virkelig gjort et kupp da!! Gøy når man kommer over sånn!

Jeg mener at vanlige søskenvokner kommer inn i butikkdører. De er ikke så brede.

De fleste produsenter har i de senere år gjort alt det de kan for å gjøre tvillingvognene smalere sånn at det å komme seg gjennom dører ikke skal være et problem. Etter det jeg har lest meg frem til da.

Den vognen hadde jeg da mine var små. Helt genial! Elsket den vognen :)

Back
Topp