Søsken/ tvillingvogn

Novembermamma81

Første møte med forumet
Vi blir foreldre igjen i juli om alt går etter planen. Vi fikk en gutt i november 2016 og det vil bli 20 måneder mellom de. Er det noen som har tips om hvilken vogn vi bør kjøpe? Er så mange alternativer.Liker å planlegge litt

Her blir det 2mnd mellom. Har superviking fra før. Tenkte bare å kjøpe den adapteren jeg, så blir det søskenvogn :happy:Super_Viking_.jpg

Her er med en bag og en sportsdel :)viking+super+1.jpg

Jeg så en kjempelur søskenvogn idag. Vet ikke hvilken det var. Men var bare ene bagdelen som var i bruk og så hadde hun en slags handlekurv som hun satt der den andre delen kunne være.

Jeg så en kjempelur søskenvogn idag. Vet ikke hvilken det var. Men var bare ene bagdelen som var i bruk og så hadde hun en slags handlekurv som hun satt der den andre delen kunne være.
Bugaboo donkey sikkert?:)
Kunne tenke meg denne, men usikker på om vi trenger søskenvogn da storebror er 2,5 år når babyen kommer... må se det an.:)

Bugaboo Donkey ;)
Den har jeg nå til mine som det er 15 mnd mellom.
Mellom siste og denne som skal komme.i juli blir det 18 mnd mellom og kjører på med samme vogna og kjøper ståbrett til hun som blir 3 noen månder etter minsten har annkommet ♥️

Elsker den vogna og anbefales på der varmeste ♥️

• Liker
Reactions: ECB
Kunne tenke meg denne, men usikker på om vi trenger søskenvogn da storebror er 2,5 år når babyen kommer... må se det an.:)
Sånn ståbrett til søsken er jo også greit å ha når de er såpass "gamle" kanskje :happy:

Jeg har bare 1 barn, men kjøpte babyjogger city select til han. Den skal visst være god som søskenvogn.

Hadde en brainstorming på dette med bestevenninna mi om hun skulle kjøpe søsken vogn. Men valget falt på ståbrett til storesøster på 2,5 når lillesøster kom til verden. :)

Har allerede satt øynene på Bugaboo Donkey [emoji7]
Trenger ei vogn som jeg kan ha begge i, som er lav nok til at jeg kan få ungene oppi(er funksjonshemmet og har lite bevegelighet i armer), og det med mulighet for enkeltvogn med handlekurv i praktisk høyde virker jo bare perfekt! Har vært og prøvd den på Barnas Hus. Er helt frelst!

Vurderer søskenvogn eller om ny vanlig vogn. Blir ca 20 mnd i mellom og triller for det meste bare i helger og til barnehagen. Barnehagen er 100 meter hjemmefra så holder nok med ståbrett dit. Og i helgene er vi jo som regel to som kan trille, eneste er nå man skal reise vekk og gjerne vil ha vogn til begge. Tar jo mye plass i bagasjerommet...
Vurderer større bil da

Back
Topp