Søsken/tvillingvogn??

Fairy2

Blir kjent med forumet
Jenta mi er 1,5år og blir 2år når lillebror/lillesøster blir født. Så jeg lurer på om det er vits å kjøpe en søskenvogn/tvillingvogn?
Jeg vil jo gjerne ha det. Noen andre med unger med den aldersforskjellen som har?

Har samme aldersforskjell, men hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe søskensete eller ståbrett til han. Ettersom vi nå venter tvillinger, så vet jeg faktisk ikke. Tror uansett at han får gå mesteparten av gangene, og skal vi trille langt får mannen trille han i paraplytrillen

Er jenta di glad i å sitte i vogna da? For her så har vi brukt vogna veldig lite etter at hun fylte 2år. (Skal helst gå selv). Du må nesten vurdere det, men jeg ville kanskje ventet og sett litt i forhold til utviklingen hennes over sommeren (om hun vil gå mye selv eller sitte i vogna). Er hun en vognjente fortsatt til høsten så ville jeg kjøpt søskenvogn, men hvis skal gå mye selv så ville jeg nøyd meg med et ståbrett (ev sånt med sete på)

Jenta vår er 2 1/2 år når lillenurket kommer og jeg vurderer veldig sterkt å kjøpe søskenvogn. Tror ikke det blir så gøy for ho å gå ved siden av vognen på vinteren, kaldt og med masse snø.. Det eneste er når ho ikke skal være med, at det kanskje blir litt klønete når jeg ikke har henne med Men tror det bare må bli sånn :)

Har tenkt litt på tfk sin søskenvogn...

Her er lillemann 2 år og 2 måneder når minien kommer. 
Jeg kommer ikke til å kjøpe søskenvogn på forhånd, kjøper ståbrett til han, og om det viser seg at vi savner en vogn til begge -ja da kjøper vi det da :)

Back
Topp