Søsken/tvillingvogn:)

lille_deg

Andre møte med forumet
Jeg trenger litt hjelp med anbefalinger av søsken/tvillingvogn. Det blir ikke mer enn 15 mnd mellom min to små, når nr to kommer i juli! Jeg ser for meg at ho som er 15 mnd i juli ikke vil og ei heller orker å gå når jeg må ut å gjøre diverse ærend med dem begge.
Er det noen her som har noen erfaring og kan komme noen tips, eller andre som kommer til å ha veldig tettebarn som skal ha søsken/tvillingvogn?

Håper på litt hjelp hvertfall, blir jo helt blind i denne jungelen av forskjellige vogner:)

hørt mye bra om Mountain Buggy sin.. Ikke prøvd selv da men, men den er lett og ikke for bred, og lukten i sammenleggbar str.. Ville ikke hatt Phil & Ted sin når de er så tette da de begge sikkert sover en del i vogna.

Vi har bestilt TFK Twinner Twist Duo via ebay :) Gleder meg til å få den hjem! Var den som hadde alle mine ønsker da vi studerte søskenvogner på Barnas Hus :)

Takk for svar:)

Jeg har selv også sett på TFK vogna og jeg har også sett på Brio vogn. Og begge kunne jeg tenke meg, men skal sjekke de to andre som ble nevnet her også:)

Jeg får også baby i begynnelsen av juli, og da er min gutt også 15 mnd ;)!

Jeg har planer om å kjøpe mountain buggy. Min samboers søster, har kjøpt seg en bugaboo donkey til sine, som forøvrig blir 18 mnd når hennes kommer. Den virker veldig bra den også, vertfall med tanke på at du kan ha begge barna vendt mot deg.
Men jeg får se,blir hun veldig fornøyd- så vurderer jeg den,jeg også :)

lille_deg skrev:
Takk for svar:)

Jeg har selv også sett på TFK vogna og jeg har også sett på Brio vogn. Og begge kunne jeg tenke meg, men skal sjekke de to andre som ble nevnet her også:)

Jeg fant et kupp, så jeg betaler 2500 + porto/moms :) Må kjøpe bag utenom da :) Kommer nok på ca 4000 totalt når alt er betalt, vet ikke hvor mye porto/moms blir helt nøyaktig...

Hva slags super kupp er det da?? Ble nysgjerrig:)

Kommer ikke til å kjøpe vogn eller noe før jeg har passert 30 uker hvertfall:)

Jeg må bare ligge til at jeg har ombestemt meg ang mountain buggyen. Her blir det babyjogger city select. Den virker helt genial, og har bare fått positive tilbakemld:) den bør du kikke på!

babymama<3 skrev:
Jeg må bare ligge til at jeg har ombestemt meg ang mountain buggyen. Her blir det babyjogger city select. Den virker helt genial, og har bare fått positive tilbakemld:) den bør du kikke på!

Har ei venninne som hadde den. Hun hadde to vekdig tette. Var superfornøyd!!! Jeg hadde city elite som er singelvogn. Var veldig fornøyd med den. Og så er den så lett både når det gjelder sammenlegging og vekt. :-)

lille_deg skrev:
Hva slags super kupp er det da?? Ble nysgjerrig:)

Kommer ikke til å kjøpe vogn eller noe før jeg har passert 30 uker hvertfall:)

Var en retur fordi kunden endret mening på fargen :) Vognen er ubrukt, men emballasjen var åpnet, hehe...

Back
Topp