Søsken som deler rom

Travel mamma

Gift med forumet
hvor gamle er de og hvordan går det?  Jeg liker ikke tanken med å legge gutten vår inn til søsteren sin. Er så redd hun skal gjøre noe med han når vi ikke følger med. hun er snart 4 og han 13 mnd. Men det hadde jo vært deilig å få soverommet vårt "tilbake"

her deler de rom. De blir 5 og 1 i mars, går kjempe bra[:)] Har vært en episode der hun tok han ut av sengen[:-] sjøl, men da fikk hun streng beskjed om det ikke var lov, og etter det har hun ikke gjort det[;)]

De er snart 4,5 og 1,5 år, og det går kjempe bra. Han minste legger seg først, og er han eldste ikke ordentlig trøtt når han skal legge seg, hender det han ligger i vår seng og leser litt, så bærer vi han inn i sengen når han har sovnet. Han har aldri vært borte tullet med lillebror, ihvertfall ikke som vi vet [8|][:D]

minste skal dele med eldste. Må bare få malt litt.. Er 2,5 år mellom de

Dette har jeg også lurt litt på.er glad vi har egne rom til dem nå men vist vi kjøper et hus med si 3 sov,kunne det vert greit med et leke/gjeste rom fek.

Nå er det 15mnd mellom mine så jeg tenker det hadde vert kjekt for dem å dele rom,men føler ikke di er klar enda.

men som jeg leser her så er jo alt mulig,bare man vil eller må så går det jo[:)]

Back
Topp