Søsken på samme rom

Nåssåbjønnen

Betatt av forumet
Noen her som har satt søsken sammen på rom? Dem har egne rom nå, men blir litt trangt om plassen når lillesøster kommer ettersom vi ikke vil flytte storebror opp i andre etasje enda! Vi tenkte å kjøpe køyeseng til dem og tror og håper det vil gå supert! Noen råd eller innspill?

det var noen som hadde spurt om det tidligere og de fleste skrev da at det gikk kjempe fint, så her hjemme skal gutten og den lille kommende babyen dele rom (når babyen er litt eldre da seff). 

Vi har nok rom, men velger likevel å ha de på samme rom, og det er stort sett ikke noe problem. Litt pes nå, for lillesøster er forskjøla, og griner litt på natta, og av og til våkner storesøster. Men de har delt rom i noen mnd. og det er ikke stort sett noe problem.

Her deler de rom.. 3 år og 4 mnd gammel er den ene og den andre er 16 mnd.. 

Går strålende! :D De sover fra 19.30 (ca) til 08.30.. 

Her dele de rom! De hadde egentlig hvert sitt, men så spurte 5 åringen om hvorfor hun måtte sove på rom alene når jeg delte med far! Det hadde vi ikke noe godt svar på og da ble det slik at de deler rom. Lillebror på 2.5 år sover bedre med storesøster på rommet sitt.

Her og deler de, går som regel veldig bra! Kan hende lillesøster våkner hvis storesøster prater i søvne da, men det er slettes ikke ofte altså 

Tror det er en trygghet og jeg, å ha hverandre.

her funker det ikke i det hele tatt og ha de på samme rom

Guttene mine deler rom. Vi prøvde først da lillebror var baby, men det gikk ikke. Og de fikk hvert sitt rom, men etter hvert flyttet storebror ned i samme rom. Og de deler fortsatt rom. Det går superbra. De kunne ikke tenkt seg å hatt egne rom. Og det siste rommet er derfor rent lekerom.

Mine to deler rom, og det går veldig fint  Legger berre lillesøster først, og når ho er i drømmeland legg eg storebroren. Går super fint det! :) Lykke til!

mine jenter har egntlig hvers et rom, men de deler stort sett likevell :P hehe
hun eldste er veldig mørkeredd og vil ikke ligge aleine og hun minste vil altid ha døren helt åpen og helst vite at søsteren er i nærheten. de delte rom da minste var 5-6 månder og, o det ikk helt fin frem til det ble ca samme leggetid på de. de sov på hvers et rom i et vel et halvt år, men nå legger jeg bare mini først og når hun sover så leer jeg eldste:)
mini sovner normalt sett på 10 min da.hehe.  de er forresten 2 og nesten 4 år

Back
Topp