Søsken på ord.UL?

frumaela

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Vi har ord. ultralyd imorgen og er da 20+1. Vi har blitt fulgt opp i svangerskapet med ultralyd hver uke frem til uke 16. Det er sjekke anatomi og alt som kan sjekkes og babyen virker helt frist har vi fått beskjed om, og alle organsystemer funker :) Derfor har vi vurdert litt å ta med de to andre barna våre på ultralyden imorgen. Dette er siste barnet vårt så vi tenkte det hadde vært koselig? Normalt sett er ikke det anbefalt, men vi begynte å vurdere det siden vi har sjekket så mye vi har gjort tidligere. Samtidig er jeg usikker, koselig å dele det kun med mannen og... Hva trur dere? :)

I brevet fra sykehuset jeg fikk står d presisert at de ikke ønsker barn der... D kan være fordi de er redde for dårlig nytt og alt d, men d kan hende de har andre grunner til d også...? Jeg ville nok ikke tatt med!:)

Vi har ord. ultralyd imorgen og er da 20+1. Vi har blitt fulgt opp i svangerskapet med ultralyd hver uke frem til uke 16. Det er sjekke anatomi og alt som kan sjekkes og babyen virker helt frist har vi fått beskjed om, og alle organsystemer funker :) Derfor har vi vurdert litt å ta med de to andre barna våre på ultralyden imorgen. Dette er siste barnet vårt så vi tenkte det hadde vært koselig? Normalt sett er ikke det anbefalt, men vi begynte å vurdere det siden vi har sjekket så mye vi har gjort tidligere. Samtidig er jeg usikker, koselig å dele det kun med mannen og... Hva trur dere? :)

Jeg vet det er plasser hvor de er veldig strenge på det med barn med på ul. Uansett om det er fare for dårlig nytt eller ikke. Og da har far måtte vente ute med barn. Og det er jo litt trasig. Om du ikke har med en barnevakt i, eller de er store nok til å kunne vente utenfor alene.

Vet også at det går litt på barnas alder, om de er et forstyrrende element og vedkommende som skal utføre ul.

Så kanskje lurt å undersøke først.

Hadde datteren min vært noe eldre hadde jeg ønsket å ha henne med om jeg var mer eller mindre sikker på ingen dårlige nyheter. Men siden hun ikke er fult 2 år ennå, ser jeg ikke poenget. Men så var pappaen her så aldeles engasjert at han var kun med som sjåfør og moralsk støtte, i tilfelle det skulle være noe gale. Så før vi var på ul hadde jeg tenkt det ikke var så farlig om han ikke fikk bli med inn. Men siden han heldig vis ble han mer engasjert når han fikk se at det var noen inni der, var det greit at han var med inn tror jeg. Slik var han sist også forresten.

Har oul på tirsdag, 14 dager etter ul (sjekk etter blødning) og fikk høre at alt er bra ❤️ så dadda på 10 år får lov å være med. Stod ingenting i brevet at de ikke ville ha barn der. Men hun kommer også til å få beskjed om å være stille, og evn stille oss foreldre spørsmål etterpå (hun er ei skikkelig skravleguri )

Det syntes jeg du skal vurdere helt selv :-) Om du tror barna dine vil ha noe glede av det der og da, og at de kommer til å skjønne situasjonen og hva som skjer så syntes jeg du skal ta dem med :-) Jeg selv var med min mor da jeg var 5 år for jeg var så nyskjerrig og utålmodig, og det var en spennende opplevelse for meg :D

Her får vi ikke ha med barn, og jeg hadde selv ikke villet det heller. Man kan aldri være 110% sikker på om det blir en lykkelig ul..

Back
Topp