Stjernest0v
Forelsket i forumet
Har noen av dere flere barn født i samme måned og hvordan har det gått for dere og synes de selv det går bra? Ville dere unngått det?
Mamma og hennes søster deler bursdag på akkurat samme dag ti år ifra hverandre og hun fortalte meg at spesielt søsteren var skuffa over å måtte dele dagen med henne.
Hvis jeg blir gravid denne syklusen blir termin tidlig februar, men stor sjanse for januarbaby og da…
Jenta vår har bursdag sent i januar så det ville blitt tette bursdager eller kanskje samme dag! 
Det er mange dpo-tanker i sving her, haha.
Mamma og hennes søster deler bursdag på akkurat samme dag ti år ifra hverandre og hun fortalte meg at spesielt søsteren var skuffa over å måtte dele dagen med henne.

Hvis jeg blir gravid denne syklusen blir termin tidlig februar, men stor sjanse for januarbaby og da…
Jenta vår har bursdag sent i januar så det ville blitt tette bursdager eller kanskje samme dag! 
Det er mange dpo-tanker i sving her, haha.

Husker da jeg var liten at jeg godt kunne ha tenkt meg å hatt bursdag på samme dag som noen andre, men veit ikke jeg, om jeg hadde brydd meg eller ikke med åra
I tillegg blir man jo gjort stas på på selve dagen da