Søsken med 10 mnd mellomrom

OdaM

Elsker forumet
Har alltid lurt på hva man gjør om man får to barn med under ett års mellomrom.
Begynner de i samme klasse? Blir jo nesten "tvillinger"

[:)]

Selvfølgelig.. [8D]

Søstra mi gikk i klassen med to jenter som var født samme år - ei i januar og ei i desember[;)]

ORIGINAL: rodstilk

Selvfølgelig.. [8D]

Jammen det er jo litt rart da...[8D] Aldri hørt om det før jeg. Faktisk, for å være ærlig, så viste jeg ikke at det gikk an å få to barn på under ett år. [X(]

ORIGINAL: STJERNE*

Selvfølgelig.. [8D]

Jammen det er jo litt rart da...[8D] Aldri hørt om det før jeg. Faktisk, for å være ærlig, så viste jeg ikke at det gikk an å få to barn på under ett år. [X(]

Hehe..du kan teknisk sett ha eggløsning bare noen uker etter fødsel så det er fint mulig det [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Selvfølgelig.. [8D]

Hehe..du kan teknisk sett ha eggløsning bare noen uker etter fødsel så det er fint mulig det [:D]

Eller nummer to kan være prematur..

vel her blir det nesten 11 mnd mellom mine.
Men ikke samme år da.

Tanta mi fikk ei i januar og en i desember. de går i samme klasse [:)]

Selvfølgelig.. [8D]

heheh ett praktiskt eksempel har me jo fra Britney Spears...den ene i Januar og den andre i Desember

ORIGINAL: Sofie25

Selvfølgelig.. [8D]

heheh ett praktiskt eksempel har me jo fra Britney Spears...den ene i Januar og den andre i Desember

Britney Spears?? Har ikke begge ungene bursdag i september da? Rett under ett års forskjell?
Eller har hun fått to til..?

ORIGINAL: 3 små bøller

ORIGINAL: Sofie25

Selvfølgelig.. [8D]

Britney Spears?? Har ikke begge ungene bursdag i september da? Rett under ett års forskjell?
Eller har hun fått to til..?

Jo, og hun har kun de to [;)]

ikke nødvendigvis... man kan velge å ha tvillinger i forskjellige klasser også. men selvfølgelig samme trinn dersom de er født innenfor samme kalenderår. man kan også søke om tidligere skolestart for de som er født tidlig på året eller utsettelse av skolestart for de som er født sent på året - men da skal det være en god grunn. At barnet absolutt ikke er skolemodent.

Back
Topp