Søsken dele rom?

Ønsker<3

Elsker forumet
Hvor gamle var barna deres når de begynte å sove på samme rom? Her vurderer vi å legge lillebror på samme rom som storesøster nå.. Hun er 2,5 år og han er 7 uker.. Han spiser er måltid om natten.. Erfaringer?

vi har samme rom til våres,4 år og 6 år[:D] eneste problemet er at hun på 4 våkner så tidlig om morningen og vekker storebroren[&:] ellers er det ingen problemer[:D]

har ingen erfaring med det. men her vekker de hverandre selv om de ligger på hver sitt rom. så lure på å legge snuppa inn til storebror snart. ho sover med oss å vokner veldig lett. så me en baby som hylskrike blir det ikke så mye søvn tror ej..

Syntes det er greit å vente til de har sluttet å spise på natta jeg da. Liker best å ha babyen inne hos meg selv, det gjør alt mye enklere syntes jeg. 

her har de delt rom siden minsten va 6 mnd , å størsta va 3,5 år, har gått bare godt, de gangene d ha vert nokka ekstra ha den største lagt seg i storsenga vårres, å jeg eller far tatt|hennes seng, går bare godt :)

Snuppa driver jo å våkner å kommer inn til oss hver natt.. Tror nok det er fordi lilmebroren sover på rommet vårt, så tror det blir bedre viss de deler rom.. Men vet ikke.. Hadde vi hatt et rom til hadde han sovet på eget men de har ikke vi:/

Back
Topp