Søsken brett..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Vil ha søsken brett til emmaljunga vognen.. kor kjøper eg det? :) husker ikkje ka ant vognen heter ant enn at det er emmaljunga 2009 mod:)
Hører til i bergens området :)

Ej he sett mange selge på finn.no men ej veit at d e ikke alle så passa til alle modellane, oss he et understell så e 2011 model, så Ej tenke Ej bere sku fare på babycomfort, der selge dei vertfall emmaljunga vogne her i Ålesund:) finn en forhandler av emmaljunga du så kan sikker dei fikse d:)

Det er ulike søskenbrett til de ulike emmaljungavognene. Prøvde å finne til city cross på finn, men fant ingen. Kjøpte nytt på lokal barnebutikk som fører vognen. Det er jo bare å gå på emmaljunga sine sider og se hvem som fører vognene i nærheten av deg :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Får ta en tur på barnashus.. der eg kjøpte vognen;) takk for svar:)

Barnas hus har ikke de vognene lengre men barnevognservice i byn ellerci Åsane selger de fortsatt:)

Du kan kjøpe buggy board som skal passe alle vogner. Jeg kjøpte det på kjopevogn.no (til Emmaljunga). Det er visst raskt å ta av og på noe jeg synes er greit så jeg slipper å gå å sparke i det når det ikke er i bruk:) har ikke testa det enda, da..
Så ikkje denne.. kor mykje kosta det der og tok det lang tid å få det? :)

Back
Topp