Sørlandstreff

førjulsbaby

Forelsket i forumet
Siden det tydeligvis er en del som ønsker det, så prøver jeg å ta iniativ til et treff.

Slenger ut et forslag på dag og plass her, men kom gjerne med motforslag på begge deler!

Førstkommende torsdag 27.januar klokka 12.

Vi kan gjerne være hjemme hos meg. Jeg bor på Solsletta i Tveit (ikke så langt fra Kjevik).
Aner ikke hvor dere som er interesserte bor,eller om dere har bil. Er ikke så god bussofrbindelse her, så si gjerne fra om vi heller skal forsøke et annet sted.

Da har vi i alle fall noe å jobbe ut i fra [:)]

Dytter

Så bra intiativ![:D]

Er det mulig å ta buss ca helt frem til der du bor? Har ikke bil og bor på helt motsatt side av byen[&:] [:)]

Hehe, fryktet at folk bodde litt langt unna [;)]

36 bussen går fra byen og stopper ikke så alt for langt unna huset (ca. 7 minutter å gå, kanskje mye for byfolk, men ikke for oss som bor på landet).

Hvis dere har mulighet til å ta buss, så kan jeg komme på busstoppet å møte dere så dere slipper å finne fram på egenhånd. Men hvis det er veldig stress for dere, kan vi jo forsøke å finne en annen plass! Tenkte bare det kanskje var lettere å være hjemme hos noen framfor å fylle opp en kafe med vogner og stasj... Men jeg har bil og mulighet for å komme meg rundt, så ikke noe stress for meg å være en annen plass! Du er vel også litt fleksi, Superted?

Håper i alle fall vi får til noe!

Dytter denne opp igjen jeg [:)]

Det er en kjempeide, godt å se vi er flere sørlendinger her inne [:)]

Si ifra neste gang! [:D]

[:)]

ORIGINAL: Neana

Si ifra neste gang! [:D]

så bra!

Dytter på den nyeste tråden, der står det litt mer informasjon om veibeskrivelse og sånn!

Back
Topp