Sørlandsjenter

storesøster

Glad i forumet
:) Ser fra termin-lista at det er noen som har Kristiansand/Arendal som fødeplass.
Kjempekoselig at det er flere her inne som skal ha bebi i Januar. og som bor på sørlandet :)
Er det noen som har lyst å treffes etter at bebiene er her?
Var med på en gruppe når jeg fikk snuppa i 09, og vi har vært kjempe flinke å treffes helt fra graviditeten og frem til nå. Og syns det er så koselig!

Hei!
Er fra Kristiansand her, du da? Når har du termin?
Jeg var også med i en gruppe fra da jeg fikk storesøster, vi treffes enda både med og uten de små. Kjempekoselig:)

:) Jeg har termin 26januar. Og du?
Og bor ca 1 time utenfor Kristiansand, men er ofte i byen

Har termin 14 januar.
Er ikke så aktiv her inne som jeg var forrige gang, merker dagene flyr avsted når man har små fra før;) Men nå blir det mindre jobbing og mer hjemmetid, så da snur det vel;)

Hei!
Jeg bor også like utenfor kristiansand, og syntes det hadde vært veldig hyggelig å treffes når babyen er kommet:-) Jeg har vært fryktelig lite aktiv her inne denne gang, full fart med jobb og en treåring hjemme;) Jeg har termin 20 januar

Bor også i Kristiansand men skal føde i Ålesund denne gangen :-) Hadde vært gøy å treffes ja, kommer tilbake til KrSand ca 1 uke etter fødselen så får vi bare avtale når alle har født og kommet seg :-)

Bor også i Kristiansand men skal føde i Ålesund denne gangen :) Hadde vært gøy å treffes ja, kommer tilbake til KrSand ca 1 uke etter fødselen så får vi bare avtale når alle har født og kommet seg :)
Det høres bra ut:) Vi må prøve å få til et treff:)

eg er også fra sørlandet:) bor i Lillesad:) så bor ikke langt unna kr.sand:) skulle gjerne kommet i kontakt med flere som har termin i januar, har ikke vært aktiv hær inne, siden jeg har jobbet så masse, men nå er jeg 100% sykemeldt å håper på å bli kjent med flere som skal få barn snart, så jeg blir gjerne med på treff:) var veldig aktiv da jeg fikk førstemann i 2010. har termin 16 januar, men har ingen tro på att knøtte holder seg inne så lenge:P

Ja, jeg har heller ikke vært så veldig aktiv denne gangen som med nr1. Har ikke hatt tid (rart :p )
Men håper vi får tid til et treff i løpet av neste år :)
ikke lenge igjen til de små kommer nå xsmile9

Back
Topp