søren da :)

Klesklypa

Gift med forumet
på fredag var eg på UL... og den lille rampen hadde leika med navlestrengen sin, son at den låg mellom beina dens.. så det var umulig å se ka det var :(
Den var sunn  og frisk og veldig aktiv, og det er selfølgelig det alle viktigste!!!!!
men skal eg vente heilt til fødsel med å få vite kjønnet??
da kan eg jo ikkje planlegge eller kjøpe inn noke... sukk..
VILLE VITE!!

har jo vogn og bilsete som er kjønsnøytralt.. men hadde vert greit å vite om eg skal dra ned alle de små rosa klerna fra loftet å vaske og stryke og legge på plass osv.. sonne kose ting i den siste tiden..

Hehe huff så irriterende da:P H*n ville holde seg skult til fødsel:P Men godt at sto bra til med den lille :) Jeg hadde selv aldri klart å vente til fødsel med å få vite kjønnet, så jeg hadde nok tatt en privat UL tenker jeg :)

Skal du ikkje på ultralyd i uke 32? Eg var på ultalyd i uke 19 og skal igjen i morgo, då er eg uke 32. Me fekk beskjed om at det mest sannsynleg er jente, og i morgo går eg utifrå at dei ser det endå bedre.

icaa skrev:
Skal du ikkje på ultralyd i uke 32? Eg var på ultalyd i uke 19 og skal igjen i morgo, då er eg uke 32. Me fekk beskjed om at det mest sannsynleg er jente, og i morgo går eg utifrå at dei ser det endå bedre.

Nei, vi får ikkje fleire enn en UL om det ikkje er en medesinsk grunn for det.
og det håper eg jo selfølgelig ikkje det blir!

har veldig lyst å ta privat (3D) men det koster rudt 12000+ at vi må reise til Berge som er nermeste plasen.. og de blir ca 800kr i transport (bare for meg) og dette meiner min økonomiske mann er sløserier "bare" for å få vite kjønnet noken mnd før

godt å vite at alt står bra til, men litt irriterende å ikke få vite kjønnet.

hvis det skjer hos oss, så skal jeg spandere på oss 3D-ultralyd i uke 28 ;)

Her i Telemark får alle to ultralydar, det er et tilbud for alle som vil. Men då er det forskjell på fylker eller kommunar. Viss det er mistanke om noko som er gale, blir det sjølvsagt endå fleire ultralydar.

Sånt er kjedelig da ;p Hvis jeg var deg hadde jeg bestilt med privat UL så de kunne se etter kjønnet ;)

Klesklypa skrev:
har veldig lyst å ta privat (3D) men det koster rudt 12000+ at vi må reise til Berge som er nermeste plasen.. og de blir ca 800kr i transport (bare for meg) og dette meiner min økonomiske mann er sløserier "bare" for å få vite kjønnet noken mnd før

Skjønner deg egentlig veldig godt. Veldig mange penger for å få vite det bare noen uker før.

Sist visste vi veldig godt at det ble gutt siden det vistes veldig godt på ordinær ultralyd, men jeg kjøpte stort sett nøytrale klær uansett, sånn i tilfelle rottefelle. Vi hadde på han hvite og brune klær, og det var veldig søtt. Alt som ble strikket av familie, fikk jeg bestilt i hvitt. Både i tilfelle han ble hun, og så det kan brukes senere av andre søsken.
Så kan man heller shoppe litt mer rosa/blått etter hvert.

Tenk den store motivasjonen under fødselen, å ikke vite om man skal få gutt eller jente, og når den kommer ut, så får du vite det. Tror det hadde fått meg til å presse ekstra hardt ihvertfall ;)

huzky skrev:

Klesklypa skrev:

Skjønner deg egentlig veldig godt. Veldig mange penger for å få vite det bare noen uker før.

Sist visste vi veldig godt at det ble gutt siden det vistes veldig godt på ordinær ultralyd, men jeg kjøpte stort sett nøytrale klær uansett, sånn i tilfelle rottefelle. Vi hadde på han hvite og brune klær, og det var veldig søtt. Alt som ble strikket av familie, fikk jeg bestilt i hvitt. Både i tilfelle han ble hun, og så det kan brukes senere av andre søsken.
Så kan man heller shoppe litt mer rosa/blått etter hvert.

Tenk den store motivasjonen under fødselen, å ikke vite om man skal få gutt eller jente, og når den kommer ut, så får du vite det. Tror det hadde fått meg til å presse ekstra hardt ihvertfall ;)

Ja, eg har syntes dette har vert skikkelig kjipt!
men no synes eg egentlig det er litt kjekt :)
har vogn, bilsete, seng og leander-vogge. alt det er kjønsnøytralt og kan gjøres klart, men delikat kvitt sengetøy:)
så skal eg vaske opp, stryke og gjøre klar de rosa klerna etter mini-klypa, men bare la de ligge i poser isteden for å legge de på plass i komoden. det skader jo uansett ikkje at det er vaska, om eg får brukt det eller ikkje....

så skal eg kjøpe noken nydelige kvite baby kler som eg skal ha med meg på sjukehuset og den første tida:)

GLEDER MEG SON!

og no gleder eg meg enda meir til fødselen også, for å se ka det er for noke! Så uansett om vi får fleire UL skal eg ikkje vite det :)
blei plutselig Gira!!!

Back
Topp