Søren altså.... :-(

Ønskeomentil♡

Flørter med forumet
Skrev et innlegg her før helga om at testene steg raskt.. og at det var jeg så glad for....
Jeg har likevel ikke sluttet å teste.
(Har barn fra før og aldri mistet, men redd det skjer nå da)

Strimmel testene er fortsatt positive. Men på en måte flatet litt ut.

Digital har gått ned fra 3+ Til 2-3....
Betyr det at det bare er et tidsspørsmål før jeg mister da? For er vel ikke sånn at tester flater ut???
Er kanskje 6 uker på vei.
Ingen blødninger ennå.

Hva gjør jeg nå da? Ikke mye å få gjort annet enn å vente? Da går det vel ikke min vei nå.:(:(
 
Jeg leste ett innlegg om at graviditetstester blir mettet av hcg når det er mye, og at man derfor kan få svakere strek på tester etterhvert. Ville ikke ha uroet meg, du er fortsatt gravid til det motsatte er bevist☺️
 
Jeg leste ett innlegg om at graviditetstester blir mettet av hcg når det er mye, og at man derfor kan få svakere strek på tester etterhvert. Ville ikke ha uroet meg, du er fortsatt gravid til det motsatte er bevist☺️

Hørt det kan skje i uke 6-7-8 jeg også... Men at det gjelder digitale også?
Har ikke opplevd det før. Men skal sies jeg slutter teste sist når jeg fikk 3 + da...
Nå fikk jeg bare bekymringer.. er vel for tidlig for UL også.
 
Sniker


Hvis du skal sammenligne de ukesindikatorene som er rimelig lunefulle må du demontere dem og se på teststrekene inni.
Ellers skjer også som det sies over her at tester netter og klarer ikke detektere all hcg.
Og litt utover i svangerskapet faller hcg igjen
 
Sniker


Hvis du skal sammenligne de ukesindikatorene som er rimelig lunefulle må du demontere dem og se på teststrekene inni.
Ellers skjer også som det sies over her at tester netter og klarer ikke detektere all hcg.
Og litt utover i svangerskapet faller hcg igjen


Vet ikke hva det sier men...
 

Vedlegg

  • 20191008_105116.jpg
    20191008_105116.jpg
    9,9 KB · Visninger: 73
Vet ikke hva det sier men...
Det var dagens?
Hvordan ser forrige ut? Nytter ikke sammenligne de inni en test, du må isåfall se dem ift strekene på tidligere test, men tror den der like gjerne kunne sagt 3+ som 2-3
 
Men er jo rart den først viste 3+, og nå tilbake på 2-3.
De er lunefulle de ukesindikatorene. Derfor man heller må sammenligne fargen på strekene inni om man fortsetter å ta dem. Man kan ikke bruke dem til å se at hcg-nivå stiger dessverre.
Da må man ta blodprøve hos legen
 
Dette tror jeg ikke du skal tenke så mye på. Det kan være forskjellig konsentrasjon av HCG i urinen, det kan være noe med den aktuelle testen, og det kan være tilfeldig. Jeg råder deg til å be om HCG-måling hos lege med et par dagers mellomrom, da får du klart svar på om det stiger som det skal. Og det er gratis, i motsetning til privat ul. Og slutte å teste!! :) Lykke til❤️
 
Back
Topp