Søren alså!!

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Jeg såg en film for en stund siden med opptreden av bandet typen synger i. Det var han og en annen jente som sang. Og selfølgelig skulle de stå og klå på hverandre på senen! Ble litt sint da,men sa ingenting til typen. Hadde akkurat glemt det og da selfølgelig finner jeg et bilde her på pcen av de to på senen! Ser jo ut som de har lyst og spise hverandre opp! Står tett inntil hverandre og ser hverandre dypt inn i øynene! Gjett hvem som skal få høre det senere!! Uansett om det er for og underholde på senen det der godtar jeg fan ikke.
Og hvorfor måtte han legge ut akkurat det bilde her på pcen da??
Hadde ikke dere blitt sint da? eller er det bare jeg som overdriver nå? Er jo ikke noe koselig og se et slikt bilde av kjæresten sin eller og se at han tar på henne på senen og står tett inntil henne[:@][:'(][:@]

hadde blitt forbanna jeg og. Typen min hadde fått høre det hvis han hadde klådd på en annen dame.[:@]

ORIGINAL: kjersti1234

hadde blitt forbanna jeg og. Typen min hadde fått høre det hvis han hadde klådd på en annen dame.[:@]

Samma her!!!

har nok blitt litt forbanna ja[:@][:@]

Hadde blitt flyforbanna! Jeg forbeholder meg retten til å være sjalu og hormonell!!!!

ORIGINAL: AngeLine

Hadde blitt flyforbanna! Jeg forbeholder meg retten til å være sjalu og hormonell!!!!

SIGN!!

Back
Topp