Søppel

eia89

Betatt av forumet
Jeg er temmelig glad for at jeg ikke jobber på søppelfyllinga akkuratt nå for å si det sånn.. :puke

Haha :P Der er heldigvis ikke jeg :P MEN visse ting lukter værre enn andre.. Som istad,mannen skulle ha saltpølse på skiva til frokost,da måtte jeg bare gå :P haha.. Ellers reagerer jeg på bållukt (den røykelukta lissom).. Uff,jobber i naturbarnehage og brenner mye bål :P

Hehe;) var ei som hadde pesto på salaten i dag i lunsjen, fytti det lukta!
Åå jobber du i barnehagen på Veldre? :)

Nei,men skulle ønske jeg gjorde det (er 3-5 min hjemmefra),selvom jeg trives der jeg er,men er i sandefjord..

Haha er mer hormonell jeg da :P
Når jeg satt på legekontoret i går,så var det ei som tygde på tyggis der,og hu smatta noe værre!! Hadde jeg ikke blitt tatt inn når jeg ble så tror jeg hu hadde fått hørt det! :P Er helt grusomt å være sånn.. Haha.. Syns synd på mannen jeg <3 ;)

Nei,men skulle ønske jeg gjorde det (er 3-5 min hjemmefra),selvom jeg trives der jeg er,men er i sandefjord..

Haha er mer hormonell jeg da :p
Når jeg satt på legekontoret i går,så var det ei som tygde på tyggis der,og hu smatta noe værre!! Hadde jeg ikke blitt tatt inn når jeg ble så tror jeg hu hadde fått hørt det! :p Er helt grusomt å være sånn.. Haha.. Syns synd på mannen jeg <3 ;)

Haha;) jeg merker ikke hormonene så veldig enda, er ikke særlig kvalm heller, synes bare alt lukter så voldsomt :p
Kaffegrut for eksempel, æsj asså! Blir spennende mot uke 6 og 7 ;)

Jeg blir 8 uker til lørdag,og merker stor foskjell fra jeg var 5-6 uker til nå :P Syns nesten jeg blir mer hormonell for hver dag jeg :P Hehe..
Skal sies jeg er veldig tett i nesa pga forkjølelse nå,og har jeg vært i en ukes tid,så jeg lukter ikke så mye for øyeblikket ;)

Jeg blir 8 uker til lørdag,og merker stor foskjell fra jeg var 5-6 uker til nå :p Syns nesten jeg blir mer hormonell for hver dag jeg :p Hehe..
Skal sies jeg er veldig tett i nesa pga forkjølelse nå,og har jeg vært i en ukes tid,så jeg lukter ikke så mye for øyeblikket ;)

Å hherregud, jeg er litt småtett i nesa nå! Gruer meg til det klarner opp :/ :/ :p
Blir godt å bli ferdig med de første 12 ukene :)

Haha den ser jeg :P

Håper jeg slipper det der.. Lukter selvfølgelig mye bedre,men alt lukter ikke vondt ;)

Back
Topp