søppel søppel søppel

spispilladisjøl

Gift med forumet
Jeg svømmer i søppel nesten !!! [X(]

Flere enn meg som føler det blir noen ekstra poser med søppel iløpet av uka nå som vi har fått oss nytt yrke ?
Bleieskiftarbeider :) Søplekassa er full og samboeren måtte ta med seg å kaste på jobben. Knis [8D]

Her har vi 2 bleiegutter... Prøver å jobbe med storebror men han blånekter. Kan gjerne gå uten bleie i fler timer, mne når han skal på do da må bleia på... Ja ja trøster meg med at han bruker ikke bleir til konfirmasjonen ;)

Vi har to bleiebarn da... og det er syyykt mye brune poser,det renner over lenge før de tømmer den... De burde tømt søppel litt oftere!

Vanvittig mye søppel!
Vanvittig mange bleier!

Men tøybleier er heeeeeeelt uaktuelt her i gården![8D]

Å ja da! Og det blir jo ikke bedre av at jeg glemmer å trille dunken til veien når det er tømming!!

ORIGINAL: marihøna30

Å ja da! Og det blir jo ikke bedre av at jeg glemmer å trille dunken til veien når det er tømming!!

Det glemte vi også sist. I dag var det haug på matavfallsbøtta... Herregud, den som pleier å være nesten tom liksom [;)]

Vi fikk ekstra stor avfallsdunk (matavfall) da vi fikk to bleiebarn. Ellers gleder jeg meg til det blir varmere - da tømmer de hver uke. Nå er dunken sprengt ved hver tømming...

Oh yes, glad det IKKE er restavfall for den kassen deler vi med 4 andre og den er ALLTITD full!

Yes, med 2 bleiebarn er dunken konstant full!![:'(]
Heldigvis kan vi kaste endel søppel i dunken til mamma som er alene... Og hos han som leier huset til mormor..han bruker visstnok ikke søpledunken sin![8|] Snodig fyr...

Vi har alltid topp på restavfall kassa[&:]

Men det går ann å ringe vesar og si at man trenger større bøtte,da kan man få en som er 1/2 gang større enn den vi har nå,koster sikkert litt mer,men det er verdt det istedet for å ha bleier liggende rundt omkring [:)]

Uff ja... Søppla er alltid full[&:][&:] Må kjøpe sånn ekstra kommunal sekk til 40kr fra nå av ser det ut til... [8|]

Her også!!! Nå må vi snart kjøre bort litt søppel for er så utrolig masse! :S
Må høre med huseieren om vi kan få større søppelkasse. har jo en liten på deling med huseieren :(

Vi har 3 store søpplekasser vi,men restavfall blir ALTID fullt fort alikevel. 

ORIGINAL: anahen

Oh yes, glad det IKKE er restavfall for den kassen deler vi med 4 andre og den er ALLTITD full!

Kaster de bleier i matavfallsdunken????

Her bruker vi slike matavfallposer til bleiene og hiver de i den våtorganiske/matavfall dunken. Det samme gjør de i barnehagene rundt omkring her.

Her på landet tømmer de søpla hver 14 dag, og søppelkassa er ikke større enn vanlig[&:] Så er desverre miljøsvin og brenner bleier på bålet på jordet[&:] Ellers så blir det fullt innen 4 dager

ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: HelloKittyen

ORIGINAL: anahen

Kaster de bleier i matavfallsdunken????

haha, håper ikke det :o

Jo, bleier er våtorganisk det[;)] de skal IKKE i restavfallet.

Back
Topp