Sønn 0 - mamma 1

marutt

Glad i forumet
Plutselig har jeg en litt rar unge. Ikke skal han duppe, han spiser mindre og virker generelt litt sur...
Så etter en time med skriking nå, så dupper han litt.. *pusterut* skjer a?

Hmmm. Kan han være litt syk? Virker han slapp og utilpass også? Jenta mi er sånn alltid, men hvis det er noe nytt så er det greit å være litt på vakt.

Vi hadde en periode med det samme, heldigvis var det bare en periode!! Det var slitsomt. Kan kanskje også være tann?

Sånn har jeg hatt det med min frøken i lengre perioder.. aner ikke hva som gikk av henne - men hos oss ble det slik at hun ikke lenger ville sove i sengen sin på dagtid, bare i en vogn i bevegelse...

Hvordan er allmenntilstanden hans? Kan jo bare være han har en dårlig dag...?

Muligheter for at det er tenner på vei da? kjenn etter på gommene om du kjenner noe eller ser noe. Jenta mi ble akkurat likedan når tennene begynte å bli synlige..

Så lenge det ikke er snakk om feber, så er det nok ikke noe å uroe seg for..kan jo være at han bare er veldig kosesyk også, og vil kun være hos mamma og pappa og kjenne nærhet:)

Var nok bare et par dårlige dager, nå er han i slag igjen. Tipper det var vaksina som spilte inn! Og i dag har han rulla fra mage til rygg flere ganger (med vilje liksom). Kult når de finner ut hva de kan! ;)

Ja noen som reagerer på 5mnd vaksinen har jeg hørt;) bra han er frisk og rask igjen da;) Ja artig å se hvor stolte de blir når de finner ut nye ting:)

Var nok bare et par dårlige dager, nå er han i slag igjen. Tipper det var vaksina som spilte inn! Og i dag har han rulla fra mage til rygg flere ganger (med vilje liksom). Kult når de finner ut hva de kan! ;)
Så bra at det har blitt bra igjen. :-)
Er så moro når de skjønner at de klarer ting selv. De ser så overrasket ut noen ganger :p

Back
Topp