Søndagsvær!!

Bamsemooms

Glad i forumet
Nå vil jeg virkelig ha vår...!! Her i Vestfold laver snøen ned, vi trenger ikke mere snø nå...i hvertfall kunne vi hatt sol og oppholdsvær i dag, siden det er søndag...! Ikke veldig fristende å gå ut i dette snøværet...! Vil på tur, tenne bål, ake og kose oss...men når det er snøstorm frister det faktisk å bli inne!! Har vel sånn 4-5 klesvasker som venter...så burde vel komme meg ned på vaskerommet...Hva driver dere med på en søndag??

Det snør bra i østfold og,her blir det innedag i dag for er bare meg hjemme,minstemann kommer hjem litt senere :) Tror han er glad for snøen for da kan vi kjøre akebrett i barnehagen i morra :)

Vi skal på bursdag og etterpå skal vi til nyleiligheten vår en tur + spise middag med svigers og svogers i kveld.
Grått vær i Oslo med litt snø som laver ned. Sørpevær.

Snøvær i Oslo og.. Leeeengter etter våren, den må vel komme snart? *håpedet* hehe.. Her er det rydding og vasking som foregår.

Snø i Hønefoss også :( Men passer meg fint siden jeg uansett må holde senga grunnet influensa :)

Influensa er kjedelig! God bedring!

Ser ut til at flere har litt huslige sysler å ta tak i på en søndag! Selv har jeg ikke kommet ned på vaskerommet ennå....! Men vi kom oss en tur ut da :) imponert over 3 åringen vår som har gått 3 km på snøføre! Spreking er han!

Her er det bare regn, å vestland vestland.... På sitt beste!

vært ut i regn/sludd å lagd bål og akt på akebrett :D dupp på sofaen etterpå, før snillegubbelille kom med pizza fra den lokale pizzasjappa :D å for første gang i år smakte det det godt!!

I dag har jeg som vanlig sovet lenge og slappet av på sofaen, men jeg har også laget boller, formen har slett ikke vært så verst i dag :) Tørr nesten ikke si det men jeg har ikke kastet opp siden mandag og kvalmen har også blitt bedre :)
Eldstemann har vært ute å lekt i snøen sammens med min pappa mens minsten sov ute, ikke så værst vær synes det er deilig med masse snø, men har regnet litt utover dagen da.

Back
Topp