Søndagstur = mensmurring...??

Elissa85

Gift med forumet
Hjelpes!
I går var det så fint vær at jeg og sambo gikk oss en kveldstur.
Vi gikk vel i litt over en time, ett bra stykke egentlig. Når vi kom hjem hoppet jeg i dusjen, for så å slappe av ved pcen. Jeg begynte å kjenne svake mensmurringer, men når jeg la meg ble de kraftigere, og jeg fikk nesten problemer med å finne liggestilling...
Kan det ha vært at jeg ikke har vært så flink til å gå tur gjennom svangerskapet som utløste mensmurringene?

1 time???? WOW [:)] 5 minutter med vanlig gange her og så er det i sneglemodus. Det er nok bare kroppen din som gjør seg klar til babyen kommer [:)] Jeg har mye av det, men det er visstnok helt normalt. Hos meg kommer det stort sett etter at jeg har gått og beveget meg litt mer enn jeg burde, eller bare helt plutselig som når jeg nettopp har stått opp, som nå feks [:)] Jeg var til kontroll på fredag og da sa legen at det kunne komme av at livmorhalsen har blitt kortere, men hos meg var den helt fin. Så siden jeg er andregangs fødende kunne dette svangerskapet oppleves litt anderlerledes enn det første siden kroppen allerede har vært gjennom det tidligere[:)] Men blir det kraftigere og/eller endrer mønster bør man ringe føden for å komme inn til en sjekk.

hadde tatt d som et modningstegn og at du kanskje har bevegd deg mer enn vanlig, men helt sikkert ikke farlig!

jeg har fortsatt strekninger jeg[8|] de mensmurringene mine har avtatt helt[&:] kanskje jeg aldri skal bli moden[&o]

Måtte jo komme meg hjem når jeg først hadde gått tur... Prøvde å få sambo til å gå snarveier..Men han syntes jeg klarte meg så bra at vi kunne gå bilveien :)

Er kjempeimponert selv, det var skikkelig sprekt!! Jeg og får sånne murringer når jeg går mye, så er nok helt ufarlig [:D]

Back
Topp