Takk, nye jakka fra bestemorHerlig!
Så flott jakke hun har!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, nye jakka fra bestemorHerlig!
Så flott jakke hun har!!!!
Takk, nye jakka fra bestemorhar sikkert 10cm brettekant på armene så den blir å vare ei stund
![]()
Så fin og så tålmodigVar herlig, spesielt etter å ha vært uten kaffe og melk et par måneder
Nå er snuppa våken og koser seg på en flyplassbenk!
Takk, nye jakka fra bestemorhar sikkert 10cm brettekant på armene så den blir å vare ei stund
![]()
Får satse på det daSå fin og så tålmodig
Håper berta mi er det også når vi skal på tur
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Får satse på det da
Jeg blir altså like imponert over den ungen min hver gang vi er ute å reiser! Bare smil og pludring, spising, bæsjing og snorking på reisen. Selv med flybytte og venting på flyplass så var hun en solstråle og en engel av en ungeJeg synes virkelig det er en fryd å reise med baby, iallfall min som er så vidunderlig flink og tålmodig på reise
![]()
![]()
Ja det får man! Hadde 3 flasker melk i håndbagasjen, sier bare at det er melk i den og så er det ok! Har med meg en bodum termokopp også, den fyller jeg med varmt vann på kafè, narvesen eller flyet og får varma flaskeKrysser fingreHun er ei lita urosræv som vi sier på trøndersk, det betyr at hun er veldig urolig av seg
Får du med deg melk og gulerotpuree gjennom sikkerhetskontrollen, hvordan gjør det du det eventuelt med maten hennes?![]()
Ja det får man! Hadde 3 flasker melk i håndbagasjen, sier bare at det er melk i den og så er det ok! Har med meg en bodum termokopp også, den fyller jeg med varmt vann på kafè, narvesen eller flyet og får varma flaskeSamme med barnemat, men har ikke trengt det på reise enda!
Hermine er mye roligere og tålmodigere på fanget når vi er på flyreise, tror det er duringen og bevegelsen!Ellers passer jeg på å legge henne fra meg der hvor det er mulighet, et ledig flysete eller på benk på venterom etc. Da blir hun ikke like fort lei fordi hun blir ikke holdt/bært hele tiden.
Alle flyplasser har triller innenfor sikkerthetskontrollen. Lånte ei sånn som jeg la alle sakene mine i og trilla på det i stedet for å bære på det. På gardermoen fant jeg ei trille som kunne legges helt ned i ryggen så da la jeg jakka mi oppi der og så snuppa oppå, så lå hun i trilla og kosa seg![]()
jada, barnemat er lovSå lurt, må prøve å finne ei sånn trille
Tenkte kanskje om man kunne lage gulerotmos å ta med seg i gjennom kontrollen?
jada, barnemat er lovMen det er jo voksenmat også, bare væske som egentlig ikke er lov
![]()