Søndagstråd:-)

Var herlig, spesielt etter å ha vært uten kaffe og melk et par måneder;)
Nå er snuppa våken og koser seg på en flyplassbenk!
Så fin og så tålmodig:):rolleyes:
Håper berta mi er det også når vi skal på tur:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så nydelig Hermine er:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

takktakk! Ja vi er virkelig heldige som har ei bestemor som strikker til Hermine hver gang vi trenger noe! :)

Så fin og så tålmodig:):rolleyes:
Håper berta mi er det også når vi skal på tur:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Får satse på det da ;)
Jeg blir altså like imponert over den ungen min hver gang vi er ute å reiser! Bare smil og pludring, spising, bæsjing og snorking på reisen. Selv med flybytte og venting på flyplass så var hun en solstråle og en engel av en unge :rolleyes: Jeg synes virkelig det er en fryd å reise med baby, iallfall min som er så vidunderlig flink og tålmodig på reise ;) :D

Får satse på det da ;)
Jeg blir altså like imponert over den ungen min hver gang vi er ute å reiser! Bare smil og pludring, spising, bæsjing og snorking på reisen. Selv med flybytte og venting på flyplass så var hun en solstråle og en engel av en unge :rolleyes: Jeg synes virkelig det er en fryd å reise med baby, iallfall min som er så vidunderlig flink og tålmodig på reise ;) :D

Krysser fingre:-) Hun er ei lita urosræv som vi sier på trøndersk, det betyr at hun er veldig urolig av seg;)
Får du med deg melk og gulerotpuree gjennom sikkerhetskontrollen, hvordan gjør det du det eventuelt med maten hennes?:-)

Krysser fingre:) Hun er ei lita urosræv som vi sier på trøndersk, det betyr at hun er veldig urolig av seg;)
Får du med deg melk og gulerotpuree gjennom sikkerhetskontrollen, hvordan gjør det du det eventuelt med maten hennes?:)
Ja det får man! Hadde 3 flasker melk i håndbagasjen, sier bare at det er melk i den og så er det ok! Har med meg en bodum termokopp også, den fyller jeg med varmt vann på kafè, narvesen eller flyet og får varma flaske :) Samme med barnemat, men har ikke trengt det på reise enda! ;)
Hermine er mye roligere og tålmodigere på fanget når vi er på flyreise, tror det er duringen og bevegelsen! :) Ellers passer jeg på å legge henne fra meg der hvor det er mulighet, et ledig flysete eller på benk på venterom etc. Da blir hun ikke like fort lei fordi hun blir ikke holdt/bært hele tiden.
Alle flyplasser har triller innenfor sikkerthetskontrollen. Lånte ei sånn som jeg la alle sakene mine i og trilla på det i stedet for å bære på det. På gardermoen fant jeg ei trille som kunne legges helt ned i ryggen så da la jeg jakka mi oppi der og så snuppa oppå, så lå hun i trilla og kosa seg :rolleyes:

Ja det får man! Hadde 3 flasker melk i håndbagasjen, sier bare at det er melk i den og så er det ok! Har med meg en bodum termokopp også, den fyller jeg med varmt vann på kafè, narvesen eller flyet og får varma flaske :) Samme med barnemat, men har ikke trengt det på reise enda! ;)
Hermine er mye roligere og tålmodigere på fanget når vi er på flyreise, tror det er duringen og bevegelsen! :) Ellers passer jeg på å legge henne fra meg der hvor det er mulighet, et ledig flysete eller på benk på venterom etc. Da blir hun ikke like fort lei fordi hun blir ikke holdt/bært hele tiden.
Alle flyplasser har triller innenfor sikkerthetskontrollen. Lånte ei sånn som jeg la alle sakene mine i og trilla på det i stedet for å bære på det. På gardermoen fant jeg ei trille som kunne legges helt ned i ryggen så da la jeg jakka mi oppi der og så snuppa oppå, så lå hun i trilla og kosa seg :rolleyes:

Så lurt, må prøve å finne ei sånn trille:-)
Tenkte kanskje om man kunne lage gulerotmos å ta med seg i gjennom kontrollen?

Så lurt, må prøve å finne ei sånn trille:)
Tenkte kanskje om man kunne lage gulerotmos å ta med seg i gjennom kontrollen?
jada, barnemat er lov ;) Men det er jo voksenmat også, bare væske som egentlig ikke er lov :p

Back
Topp