Søndagstråd!

Honningblomsten

Forumet er livet
Hva gjør dere i dag da? :)

Jeg koser meg inne med lillegutten min :) Han har litt stygg hoste, så vi holder oss inne i dag. Nesa hans renner også. Tenkte kanskje vi skulle rydde litt og lage vaffler :)

Det hørtes koselig ut!
Jeg har mala en gammel kiste jeg har fått av min mor hvit. Oljemaling - sikkert ikke bra! Jeg skal snart på jobb. Jeeeij...  emoticon

~Heffalumpen~ skrev:
 Det hørtes koselig ut!
Jeg har mala en gammel kiste jeg har fått av min mor hvit. Oljemaling - sikkert ikke bra! Jeg skal snart på jobb. Jeeeij...  emoticon

hvorfor i all verden maler du med oljemaling hvis du vet at det ikke er bra? 

god søndag alle sammen! jeg våknet til lukten av nystekte rundstykker, mannen og lillegull hadde baka men lukta gjorde meg så kvalm at jeg brakk meg er det mulig? nå er de to på fotballbanen og spiller fotball mens jeg slapper av.

3xS skrev:
god søndag alle sammen! jeg våknet til lukten av nystekte rundstykker, mannen og lillegull hadde baka men lukta gjorde meg så kvalm at jeg brakk meg er det mulig? nå er de to på fotballbanen og spiller fotball mens jeg slapper av.

Kjenner til den!  Lukten av stekte rundstykker liker ikke magen min heller! Litt kjedelig at det lukter det hver dag på skolen, hihi Holder ut da

3xS skrev:

~Heffalumpen~ skrev:
 Det hørtes koselig ut!

Lufter med full gjennomtrekk!  Må male med oljemaling som er slitesterk og som kan vaskes. Er jo forsiktig da, men skal sette bort oljemalingsarbeider heretter! 

Her skal det bakes kanelruller med junior (litt forsinket søndagskos til gutta i hus), og kanskje lage en eplekake til kvelden hvis energien strekker til :) (mor i hus har veeeldig lyst på det!!)

Stille og rolig her foreløpig, gutta har dratt på lekeland-så da slapper mor av. Null energi som vanlig. Kjenner jeg burde gått emg en tur, rompa kjennes tung ut og ryggen trenger å beveges på;-) Når gutta kommer hjem, blir det vafler her også- etter fiskemiddag da :-)

okei 

~Heffalumpen~ skrev:

3xS skrev:

~Heffalumpen~ skrev:
 Det hørtes koselig ut!

Lufter med full gjennomtrekk!  Må male med oljemaling som er slitesterk og som kan vaskes. Er jo forsiktig da, men skal sette bort oljemalingsarbeider heretter! 

åh, det hørtes digg ut med eplekake!! Og kansje litt is til...... Uff, nå må jeg bake.. hahaha.. Åhh jeg er så svak!!!
Her har vi ingen store planer for dagen.. Tenkte å gå en tur med lillegutt, men det blåser så innmari - så da frister det ikke så mye..
Ellers fikk jeg sove frampå i dag, da jeg satt oppe halve natten med en liten gutt som ikke fant roen andre steder en i armkroken til mor <3

Ha en fin søndag alle sammen!!

Vi har akkurat kommet hjem fra tur. Slapper av litt før vi skal bort i bursdag å spise middag og kake, gleder meg

Har ikke gjordt noe i hele dag, forloveden lagde frokost til meg så alt jeg har gjordt er å spist og liggi på soffa'en :) Er litt deilig noen ganger det også.. 

Mmm eplekake ja, det hørtes ikke dumt ut..

Er det foresten noen som har en god oppskrift ?? (liker å prøve noe nytt) 

har gått tur og vært på oldemorbesøk  

Heffalumpen: det går fint å male med oljemaling en gang iblandt sålenge en lufter godt, oljemalinger nåtildags er mye mer luktsvake enn før. Prøv¨å lufte til lukten er borte og malingen har tørket om mulig. Men kan en velge, er vannbasert maling å foretrekke

har gått tur og vært på oldemorbesøk  

Heffalumpen: det går fint å male med oljemaling en gang iblandt sålenge en lufter godt, oljemalinger nåtildags er mye mer luktsvake enn før. Prøv¨å lufte til lukten er borte og malingen har tørket om mulig. Men kan en velge, er vannbasert maling å foretrekke

Ligger på sofan! :)
Skulle egentlig ha rydda her siden vi dro til syden mens hjemmet så bomba ut men jeg er uggen så jeg orker ikke.
Snuppa leker og sambo er like lat på sofan.
han skal snart steke noen maiskolber til meg :) mmm det er så godt og det må stekes i masse smør og salt :)   *brekke seg litt * hehe

god søndag:) her har vi vært på fotball turnering med elstemann i hele dag så nå er det sofan og slappe av resten av eftan:)

vi har vært på hytta i helgen, slappet av og kost oss :) I dag var vi på skogstur, plukket sopp og bjørnebær. Etter at vi kom hjem har vi fått ryddet litt, og nå ser begge jentene på Kaptein sabeltann på barnetv.

Back
Topp