Søndagstråd

Tjukkebollepus

Forumet er livet
God morgen alle sammen! Sitter å slapper av nå mens Tord og gubben sover. De var oppe kl 6 i dag, så nå var det på tide med en blund igjen. Eg derimot har nettopp hatt en festlig samtale med Trym....
Trym går og grafser seg bak på rompa....
Eg: "klør du på rompa?"
Trym: "nei, det er trusa. Den er inni sprekken!"
Eg: "ååå, glir den inn i sprekken"
Trym: " ja. der er noe gale der inne."
Eg;" er der noe gale i rompesprekken????"
Trym: "ja, der er et monster som tar trusa mi"[:D][:D][:D]
Ellers så skal deler av dagen tilbringes på kjøkkenet. Det skal ryddes og vaskes, så skal eg og ungene bake tenkte jeg, og etterpå er det hjemmelaget pizza som står for tur. nam nam[:)]
Hva skjer hos dere da????

Forresten.... LilleBølla: gratulerer med konfirmant i hus! Håper dere får en flott dag

Høres ut som en fin søndag Tjukkebollepus![:)] Ikke så greit med sånne rompesprekk-monstre forresten[:D]

Mannen min reiste bort i natt, kommer tidligst tilbake i morgen kveld, så jeg sitter nå bare her og kniper igjen - vil ikke ha noen fødsel nå[8D] Har en del maserier/kynnere for tiden, så det er litt spennende å bli "forlatt" akkurat nå. Men - jeg sitter vel ennå trygt og ruger om ei ukes tid...

Nå kom jammen tantejenta mi igjen, for å hjelpe meg med bading og legging av mine bedårende turboer - jeg er kjempeheldig som har henne i nærheten altså. Ho er 11 år, og kjempeflink![:)]

LilleBølla - håper dere har en fantastisk konfirmasjonsfeiring!!

ORIGINAL: LilleTiger

Mannen min reiste bort i natt, kommer tidligst tilbake i morgen kveld, så jeg sitter nå bare her og kniper igjen - vil ikke ha noen fødsel nå[8D] Har en del maserier/kynnere for tiden, så det er litt spennende å bli "forlatt" akkurat nå. Men - jeg sitter vel ennå trygt og ruger om ei ukes tid...

Må huske å gi lyd fra deg her inne når ting begynner å skje[;)]

hei,hei[:)]
tjukkebollepus: morsom lesning[;)]så mye morsomt hva de små kan si[:)]
lille tiger: håper du klarer å holde igjen til gubben kommer hjem igjen[;)]

ellers har vi akkurat kommet inn etter en dag ute - i strålende vær[:)]
brune og fine i kinnene[:)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

ORIGINAL: LilleTiger

Må huske å gi lyd fra deg her inne når ting begynner å skje[;)]

Kanskje du vil sladre for meg igjen? Send meg nr på PM isåfall[;)]

Back
Topp