Søndagstalking 7 november 2010

Looney

Forumet er livet
VIP

Er du redd Looney?[:D]

Ser på Juno, merkelig film men underholdende. [:)]

Skjer ikke annet enn at jeg bare valgt ut noen smileys jeg aldri bruker[:D]

Her er vennegjengen på besøk. Jeg skal snart kjøre noen av de hjem, før jeg skal køye. Blir vel igjen noen her også tenker jeg.

God morgen! [:)]

Her sov ungene til kvart på 8, luksus! [:D] Ute har det blitt mer snø enn det var i går, men tror det er ganske surt der ute siden det blåser.
Kl 12 skal vi til svigers, midt i sovetiden til Tobias... er selskap der i dag, felles for sambo og søstra hans. Så kommer det litt for mange slektninger, høylydte sådan, så det blir vel deilig når vi drar hjem igjen, hehe!
I ettermiddag tenkte jeg å begynne å pakke inn noen av julegavene, før jeg skal på Zumba! [:D]

Ha en fin novembersøndag! [:)]

Da var det morgen her også[:)] Alle 4 har stått opp til en forandring. Kjekt[:)]

Nei skal vel starte med litt frokost tenker jeg[:)]

Planen i dag er å fortsette mer på utsiden, sambisen jekk bananas med motorsagen i går, så er litt å rydde i dag. Må og fikse mer luft i dekkene på vogna til Vilde

Jeg og Vilde er ennå snulta[&o][&o] Hvor lenge skal dette vare montro[8|]

Jaja trening i morgen[:D] Gleder meg

Da er jeg oppe og skal straks på trening. Samboeren la seg sent/tidlig kall det hva du vill i morges. Og to kompisser av han sover her, en med Nicholas sin spidermanndyne og en på badet[&:] Jeg måtte dirke opp døra på badet for å få tak i sminken min. Og de skal rydde huset etter seg, tro du meg[:D] Men ser ut som de har koset seg i allefall.

Nicholas sin farmor ringte for en time siden og sa at N er kjempe tett og har pustevansker. De skulle ringe legevakten. Jeg skal ringe nå før treningen og høre hvordan det går. Mulig jeg henter han etterpå. Ellers er dagens planer muligens vintersportsmessa i Lillestrøm, og skuring av møbler og litt mer utpakking.

Je je da stikker jeg på BodyPump jeg.

Rolig morgen i heimen her
T er på jobb, Marcus spiller Wii og Jenny "spiller" Wii hun også. Sitter med fjernkontrollen og peiver litt i ny og ne mellom de harde slagene det er å passe på babyen sin.
T var på julebord i går, og klar klart å rote bort kortmappa si!
FINT DA!
Han har fått sperra alle kort iallefall..

hei folkens.

Det er utrolig mye snø som har kommet her i helga. Vinter ja, og heldigvis så får jeg nye vinterdekk imorgen ettermiddag.
De jeg har på no er 5 år gamle gitt. Var ikke akkurat høy i hatten da jeg kjørte fra svigers idag. Skikkelig angst for å fly av veien liksom.
Snakker om å fly.......vi reiser en liten svipptur til London fra tirsdag til torsdag. Gleder meg, selv om jeg blir eneste kvinnfolket på laget. Ungene blir igjen hjemme med sine barnevakter.
Gruer meg som bare det til å fly da, pga flyangsten. Men gleder meg til London.

ikke mere å fortelle fra denne gården......................eller jo

vi får trolig levert nybilen vår rett før jul. En 2011 modell, ungene skal få bli med på en flytur til oslo for å hente den. Det blir stas ja......
Hadde aldri trodd at vi skulle klare å skaffe oss nybil før vi er 50. Takk og lov for at gubben fikk bra lønnsøkning i år.
Så no skal vi selge vår 2008 modell focus stv.
Noen som vil ha????

Det ble legevakten på N og pappan. Kraftig falsk krupp anfall har han + forkjøla. HAr fått medisiner i forstøver apparat hos legen og medisiner med hjem. Høres ikke bra ut når han puster altså. Stakkars lille gutten min[:)] Men han sover nå så vi håper på en god natt. Gubben har sovnet på sofaen og jeg tror jeg kryper til køys snart. Trøtt og sliten + dårlig form i dag.

Masse å gjøre i morgen, men må se ann formen til N. Blir ikke barnehage for hans del i morgen i allefall.

Back
Topp