Søndagssnakk

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Marcus kom inn te meg i løpet av natten, han våknet halv åtte i dag.

Vi har spist frokost, nå ser vi litt tv og leker under bordet her, jeg sitter her og slapper av litt før det ringer på døra, vi skal ut med naboen i sandkassa. (Jeg liker ikke å være der ute med Marcus alene, føler alle sitter inne og glor gjennom vinduene sine.)

Sambo kommer hjem i dag, gleder meg.

Må gjøre litt husarbeid i dag, tar det når vi kommer inn etterpå.

Så dumt at du ikke liker å være ute med Marcus i sandkassa alene.

Jeg blåser fullstendig i om folk ser på meg - om jeg leker med Johanna og vi har det gøy tenker jeg når folk passerer at de tenker "det er en flink mor som leker med barnet sitt", og om jeg sitter og leser en bok mens Johanna leker rundt meg tenker jeg at de tenker "ja, hun trenger nok en pause - se den aktive, søte jenta!"

I dag fikk jeg sove lenge - og det er så vanvittig deilig!! Når man har sove-lenge-dagen sin har man jo privilegiet av å gå på badet helt alene også... det er kjærkomment altså!

G og Johanna hadde vage planer om fisketur i båten til besten i går, men det ble  utsatt til i dag - så nå øsepøser det selvsagt igjen... jeg tror jeg skal slutte å ta av regntrekket på vogna jeg.

Ingen planer for dagen da.... kanskje vi skal høre med svigerinnen min om de er hjemme i dag!

God morgen[:)]

Jeg bryr meg heller ikke om noen ser at jeg og Mina er alene[;)] Nå skulle det vært kjedelig om jeg måtte ha med meg noen hver gang, siden jeg er alene med henne. Jeg og Mina gjør MASSE sammen kun vi to, og har det koselig for det[:)]

Her våknet Mina kl halv5 og jeg sa det var natta, så hun la seg i senga mi. Tror jeg duppe av eller noe, så plutselig så lå hun i seng si og sa hun hadde bæsja. Det hadde hun så vi skiftet og la henne tilbake i senga. Så sovnet hun og jeg, så sov vi til kl 10.00[:D][8D] Utrolig deilig!!!!

Kl 1400 skal vi i barnebursdag til Trym som blir 3 år!! Det er sønnen til en venninne. Det blir koselig! Mina har gledet seg lenge. De bor i Bærum så vi må reise ved 12.00 tiden her fra, så veldig god tid har vi ikke[;)] Må hoppe i dusjen begge vi.

Kos dere!! Nydelig vær er det også.

Jeg prøver å være der ute med han alene, men sitter ikke lenge av gangen, tar det gradvis. Ikke noe særlig når det er angsten som setter inn. Men jeg har faktisk sett at noen av naboene har glodd gjennom vinduene, så jeg tuller ikke.

Nå er vi inne igjen og slapper av, jenta te naboen skulle sove så da gikk vi likegreit inn, skal ut igjen etterpå, men det blir i hagen vår.

Skal snart finne støvsugeren og få bort litt sand her.

Det er ikke noe kjekt å ha angst - jeg har selv hatt sosialangst, så vet hvor lammende det kan være, anjalef. Lurt å ta det litt gradvis[:)]

Her har jeg vært oppe et par ganger......Var jo seint i seng (rundt halv 3-3) etter en veldig kjekk 50-års fest for min kjære bror (og nei, det ble ingen nakenbading...like greit siden mor var der[8D]). Amalie våknet vel litt før 8 og vi lå litt å slappa av i senga før vi sto opp...på tross av at jeg drakk var formen ok...Jeg laget frokost til alle ungene før jeg fikk men liten hvil igjen. Føler at formen er ganske så bra og jeg nyter en rolig søndag.

Har null planer idag - det vil si, jeg må vel så smått begynne å finne fram barnehagetingene til Amalie og Karoline skal være klar til start på SFO i morgen. Drømte i natt at jeg sto utenfor barnehagen og hadde glemt ALT hjemme (untatt Amalie da[8D][:D]).

Ha en fortreffelig søndag, alle sammen[:)]

Heisann!

I dag har jeg tilbringet dagen i mer loddrett stilling til forskjell fra i går. Da var det mest i vannrett stilling.. Heldigvis så ser det ut til at ryggen bedrer seg! [:D] vi har kost oss masse på Soma gård i dag! Grillet pølser til middag. Aslak har dyttet rundt på lammene! [:D] Solveig fikk ri en runde på hest! Det er noe av det kjekkeste hun vet tror jeg![:D]

Nå har vi spist god kveldsmat sammen og ser på kalle og molo på tv![:D]

Mannen skal ut på en treningstur i kveld mens jeg skal jobbe litt!

Back
Topp