Søndagssnakk 25/7

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er det full fart. Vi skal være ute kl 11, og da vender vi snuten hjem. Lurer på om vi stopper noe sted og bader og soler oss da, vi får se.

Ha en fin dag dere!

Har vært ute hele dagen gikk ut hal 11 og endelig komt oss inn!!

Nå er det fotball kamp på tv og det ser dårlig ut for viking[&:]

Har vært på jobb jeg. Lillemor er kommet hjem fra tur, og hun har hatt det knallkjekt. Hadde vært i Kongeparken, det hadde visst vært helt topp.

ORIGINAL: Maiå

Har vært ute hele dagen gikk ut hal 11 og endelig komt oss inn!!

Nå er det fotball kamp på tv og det ser dårlig ut for viking[&:]

Ja usj Haugesund vant jo[&o]

Her var det liv rai rai!!!![8D][8D][8D][:D] Håper alle koser seg med fint sommervær da!![;)]

Her har jeg bare daffet, så var jeg i 80-årsdag til min farmor og spist masse god mat. Og så endelig fikk jeg gullet mitt igjen etter to uker hos pappaen!! Det var godt det!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D] Nå bader han og skal straks i seng!! Godt å ha ham hjemme igjen ja!![:D]

Høres ut som om du får litt av en uke suki... gruer meg faktisk til denne uka jeg og... [8|] Vi må passe de 2 onkelungene til sambo, så sånn skal vi bruke siste ferieuka til sambo [&o] Kunne tenkt meg å slappe av her hjemme, vaske masse klær etter ferien og kose oss, men nei... Jeg skal sende sambo og ungene på hyttetur til helga, så får jeg være hjemme alene og hente meg inn litt.

Jeg har forresten lagt maaaange bilder på facebook fra ferien vår, så gidder ikke legge dem her. Men kan legge ut linken, og fikse sånn at alle kan se bildene, sånn at suki også får sett, om hun vil, hehe.

endelig tid til å skrive her! har prøvd 2-3 ganger før i dag, men har alltid blitt avbrutt av noe.

vi har vært ute i hele dag i finværet, pusser opp huset og pynter litt på tomta. mye jobb gitt. jeg og ungene er litt i veien så i morgen skal vi dra å treffe broren min og familien[:)] den nye tanteungen har dobla fødselsvekta på 3 mnd, og ja, han er god og rund[:)][:D]

Back
Topp