søndagssnakk 18.april:)

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

i natt har vi hatt overnattingsgjester for første gang på "ordentlig" i dette huset, og sovesofan ble godkjent[;)] satt litt lengre oppe enn vanlig og opp igjen kl halv 7. er utrolig stas for ungene å ha besteforeldre på besøk[:)]

vi har akkurat spist frokost hele gjengen og de skal snart dra. vet ikke hva vi skal resten av dagen, men må vel ut i snøen som har kommet i natt[:'(][&:] det er faktisk helt hvitt her ute!!!!

Morn morn! [:)]

Så rart med snøen MaRtE, her er det helt bart og vi har strålende sol!

Nettopp spist sen søndagsfrokost, og satt på en klesvask. Ida ser barne-tv, Tobias fjaser rundt her og sambo sitter på pcn. Vi skal snart ut for å prøve syklene, sambo fiksa min litt i går, og Ida har henta hjem sin fra loftet til mamma og pappa. Ellers ingen store søndagsplaner, og det er godt! [:)]

Lurer litt på håret til Tobias da... det vokser så fort, særlig midt oppå hodet. Er jo ikke så lenge siden han klipte seg, og nå bør han egentlig klippes igjen. Når han våkner, så har håret omtrent tova seg i nakken og litt oppå, også ser det ut som om han har bøtteklipp. Sambo har så lyst til å klippe han med maskin, mens jeg vil at han skal ha litt frisør-klipp, litt fasong på liksom. Spørs om jeg ikke må krype til korset og dra frem maskina likevel, blir jo dyrt om han skal klippe seg hos frisør 1 gang i mnd! [&:]

Nettopp stått opp og inntatt frokosten. Straks trening for min del mens gubben skal ta av gulvet vårt. Så skal vi på hus visning før middag hos sivgers. Slik er vår søndag[:)][:)]

Jeg sitter med Baby Foot. 20 min igjen (av 2 timer), og rumpa mi har omtrent dovna. Jeg gleder meg til jeg skal dusje det av!

Ute veksler det på å snø, regne og solskinn. Skikkelig unødvendig vær, hehe.

Hva er BabyFoot??

Jeg har trent på morgenen og er helt ødelagt i hele kroppen fordi jeg er så sliten[:o] SÅ har vi revet av laminaten i stua og det grusomme teppet som var under der igjen. Så nå i to dager fremover må vi bli boende med det orginale gulvet i huset her før det nye legges.

Ellers har vi vært på visning. 5 min borti gata her i et helt strøkent hus. Akkurat passe stort og pusset opp fra ende til annen i helt vår stil. Minimalistisk og fresht!!! Jeg vil ha. Men vi skal egentlig ikke kjøpe før over sommeren når jeg er kommet godt i gang med nye jobben. Et lite problem dette her. Men vi har skrevet oss på interesent-listen så får vi se....

Straks skal vi til svigers å spise lapskaus. Inviterte oss selv dit i dag så slapp jeg lage middag.

Baby Foot er noe greier fra Japan. Du sitter i 2 timer med "plasttøfler" med en gele oppi, og så dusjer du det av. I løpet av 1-2 uker så vil føttene begynne å flasse, all den døde huden forsvinner - og du sitter igjen med babyføtter [:)]

Ungene spiser kveldsmat, og etterpå må lillemann stusses litt til. Noe småhår som ikke ble med visstnok. Sambo skal ut og sykle etter de har lagt seg, og når han kommer tilbake har jeg fiksa et styrkeprogram han skal få lov å gjennomføre. 

Hjemme fra svigers og N er lagt. Han skal nemlig sovne tidlig i dag fordi vi må så tidlig opp igjen  i morgen. Jeg har min siste dag på jobben i morgen. Litt vemodig og litt deilig[:)][:)] Gleder emg til å begynne med noe nytt nå altså.

I kveld skal det jobbes med oppgaven igjen ja.

har vært masse ute i dag, i skikkelig vind og kulde...ekstra
surt å tenke på at jeg kunne vært på kypros i morra...
nå har jeg pakka ut, og rydda huset, og slappa av i sofaen..trene får jeg gjøre
i morra når humøret kankje er litt bedre...

Mamma skulle egentlig dra fra Gardermoen til Mallorca på tirsdag morgen, men de fikk beskjed fra reiseselskapet i morges at flyvningen er kansellert. De prioriterer viktige avganger om flyplassen åpner og charterfly går vel ikke inn i den kategorien dessverre. Men jævlig surt!!

Shoppis: ditt fyllesvin[8D][8D]

Shoppis: Heisann, jeg er litt glad jeg ikke er deg i dag! [8D]

Da har sambo gjennomført styrkeprogrammet mitt, og det stod dårligere til enn jeg trodde, hehe. han skal få lov å gjøre styrkeøvelsene oftere! [8D]

Ida er forresten våken enda! [&:] hun sovna på sofaen i dag nemlig... 

Back
Topp