Søndagssnakk 10.10.10

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her sov ungene til 8 i dag, og det var nødvendig deilig. De har våkna litt tidlig de siste dagene, og vært deretter i humøret.
Ida er invitert i kirka i dag, for å få Kirkeboka. Hun er jo ikke døpt, men hun har lyst til å dra, og jeg har også lyst til at hun skal få boka, så da tar jeg med meg begge ungene og drar. Sambo blir hjemme, da han er hjernevaska til å synes at kirka er teit og unødvendig [&:] Mamma og pappa hadde lyst å være med da, så det blir jo koselig! [:)]
Resten av dagen blir det nok mye kos, og oppladning til en ny uke. Får se om vi stikker ut en tur etterhvert og.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Forresten, i dag er det en kul dato, enn om lillesøster til MammaTilLillesnuppa blir født i dag da? [:D]

God morgen..
heldigvis har jeg sovet litt mere i natt enn forrige natta, å det var godt..
Nå sitter vi å koser oss med kakemenn[8|]Å det er nam nam asså[:)]
I dag vet jeg ikke hva slags planer vi har,etter min form å bedømme så ser det svart ut[&o]

Ha en fin dag alle sammen[;)]

Ligger på sofaen og slakker med dyna mi, og ser på att mali herjer stua akkurat nå. Er ikke i form,og har ikke hatt ork til å kle på meg enda[8|]
Blir en rolig dag, siden formen ikke er bra, men MÅ uansett få gått meg en tur ut, hvis ikke blir jeg rastløs og gal[8D]
Har bedt mamma å pappa på middag i dag, så de skal få servert fårikål[:)] nam nam
Ha en fin dag[:D]

i dag sto opp mine to søte skatter kl 7.10.
vi våknet i dag til vinter, det er snø ute. nå må man sikfte til vinter dekk.
samboern kjørte på elgjakt i dag kl 6 og kommer hjem i kveld.
nå skal jeg straks legge leah til første dupp, kanskje jeg får lurt phillip med i senga å sove[;)]
etter lunsj tente jeg å ta ungan ut, sånn at Phillip får leke i snøen[:D]

god søndag alle sammen[:D]
er litt trøtt idag siden sambo og en kamerat satt her å drakk noen øl til kl ble 04..men nå har vi spist frokost,sambo er reist på jobb en tur og jeg og ungne skal kle på oss,pakke sekk med mat og drikke og gå en tur i skogen..
Slite dem ut litt så det kanskje blir mindre krangling[:'(]

til middag skal vi ha indrfilet,pomfri og berne.+løk og sjamp

ha en fin søndag alle sammen[:)]

Mårnings!

Og for en herlig morgen!! Fikk sove til klokken åtte i dag, gudene må vite hvor lenge guttene herjet inne på rommene sine før det[8|] Men virker nå happy og opplagt, så sikkert ikke så lenge. Nyyyyydelig å klart høstvær her i dag, så den skal nytes.

Må gjøre litt inne før vi går ut. Er begynnt å pakke til Tyrkiaturen på lørdag. Er jammen ikke enkelt å vite hva en skal ha med seg, vanskelig værsituasjon der vi skal, +/- 20 grader, så tips mottas med takk. Må også få tørket støv, brette klær, rydde kjøkken og vaske gulv før middag. Mmmm, lasagne[:D]

Etter middag drar vi ut for å vaske begge bilene, før vi tar vogna å triller en tur for å lufte hunden. I kveld må vi gjøre oss klar for en ny uke, med badings på to hysteriske gutter som ikke liker å bade, også må jeg skrive søknad på ny jobb.

Ha en kjempefin høstdag

Back
Topp