Søndagsskravlings .....

*GG*

Blir kjent med forumet
Tjo og hei, God Morgen [;)]

Her skal det tytes .....

Heisann!!

Her var det ikke morning før 9 hehe ..Fordi lille Froskeprinsen vokna opp igjen i går kveld ...
Han sovna litt for tidlig i går,dvs litt før kl.19 ..Så vokna han opp igjen klokka 9 Lyyyyysvåken og klar for Action!
Siden jeg skulle sitte her alene og gubben skulle ut , så fikk han lov å komme opp igjen. Gadd ikke å tvangslegge han med skriking og sånnt ..

Nå skal jeg kose meg med Kebab til frokost ...Så kommer jeg innom seinere og oppdaterer dere litt herfra.

Først var det morning for lille gutt kl.6. Fikk han til å ligge relativt stille i vår seng til 7. Da stod vi opp. Så ble det en ny hvilerunde hvor min kjære mann stod opp med han i 9 tia. Jeg fikk meg en liten times ekstra søvn.

Idag skal vi nyte fridagen.
i ettermiddag skal vi hente søskenbarnet mitt som skal begynne å studere i trondheim. vi skal få henne trygt på plass der hun skal bo. Kjekt med en bytur [:)]

Nå har jeg en som syter fordi pappaen er i dusjen og jeg med pcen... vi får heller snakkes... Kos dere alle sammen. Utrolig gøy å se *GG* igjen [:D]

her starta dagen 6 som vanlig, og nå har han akkurat sovna i vogna. etterpå skal vi en tur til Losby å se på dyra. blir moro.
ellers skjer det ikke allverden idag. regn er vi vant til[:'(]

ha en strålende søndag[:D]

marcus stortrives forresten i barnehagen[;)]

Hei søte sneller [:D]
Jeg sov til 12 30 hi hi. Det var deilig. Min elsk og jeg skal på Harry Potter i kveld så tulla skal være på hytta 1 dag til. Hun storkoser seg. Er visst ett par smågutter der oppe som leker masse med henne hi hi.
Ha en kos søndag kos fra meg

God ettermiddag
sveiper innom her mens middagen står på kok!

Noah våken 06.45[:@] men men, sånn er det bare!
Så har vi vært på laaaaaang sykkeltur, hele familien.
Noah elsker å sykle i stor fart, da "hviiiiiiiiiiiner" han[:D][:D][:D][:D][:D]hehehe

Nå sover prinsen mens sambo klipper plen og jeg lager middag.
Får besøk av ei på barselgruppa m\fam kl fem, så nå har jeg
tatt opp sjokkiskake fra fryseren[;)]

bye[:-]

Back
Topp