Søndagsskravling!

SuperBerta

Glad i forumet
Og hva gjør damene idag?

Vi ser på barnetv, mannen sover og Rasmus skal snart legge seg.. Idag har vi ingen planer, men sola skinner, så vi skal nok ut og kose oss![:)]

Jeg er frustrert jeg...[8D] Fikk sove bittelitt lenger selv om det var mannes sovedag, så kom han ned for å avløse meg på sovinga, og vi ble liggende å bable litt... vet jo at ungene roter når de styrer alene, og det er jo forsåvidt "greit", men nå har de revet ned kurvsystemet jeg har ordnet for å sortere lekene, så alt ligger i en stor haug[&:] Vi har mye leker etterhvert da[:)][8D] huff, så nå må jeg sortere alt på nytt...[>:] jaja, går vel det og[:)]

Ellers får Raphael besøk av en kompis etterhvert, og vi skal bare slappe av/leke i dag[8D]

I dag var det min tur å sove lenge, og jeg våkna halv ni og følte meg deilig uthvilt. Da var det såpass tidlig ennå at jeg kunne ligge og lese ferdig boka mi før jeg sto opp - så deilig!

Nå har vi spist frokost, og jeg skal snart på jobb. Skal av gårde på en besøksgård et stykke unna i dag (om vi kommer oss av gårde som planlagt), og den har jeg hatt lyst å besøke lenge så jeg gleder meg. Kan lese om den HER om dere har lyst

Ja, jobber jo til 22:30, så det skjer ikke mye etter det.. i morgen har jeg fri

God morgen..

Vært våken en times tid og har sovet så dårlig pga mensensmerter[&o] Jeg som har sjeldent vondt også.

I ettermiddag skal jeg i bursdag til en venninne. Blir sikkert koselig[:)] Jerg bakte en sjokoladekake igår og har igjen å ta på glasur.

Mina får jeg i 19 tiden[:)] Blir koselig å se igjen bølla mi[8D]

Phui.. Jeg sitter her svett og utslitt etter å ha sett 30 km langrenn på tven.. Hohoooi.. SPENNENDE!! [:D] Staka det jeg var god for å hjalp Petter inn til en strålende gullmedalje.. [:D][:D]
Nå skal ungene straks overleveres til min mor så jeg og samboer skal få tømt litt i kjelleren.. [:D]

Her har vi bare kost oss på sofan med 3 bryllup, og VM [:)] Nå driver jeg å skal lage frokost/lunsj, steke egg er MMMMH [:D] Så blir det vel bare å fortsette med sofa kosen frem til vi skal dra å hente Leah og William hos pappan i kveld.. Blir fint å få hjem trolla! Også skal jeg lage karneval kostyme til William i dag eller i morgen, litt usikker på hva det skal bli asså [&:] Temaet er gjenbruk, og jeg er ikke kreativ.

ORIGINAL: Råsa Muffin

Her har vi bare kost oss på sofan med 3 bryllup, og VM [:)] Nå driver jeg å skal lage frokost/lunsj, steke egg er MMMMH [:D] Så blir det vel bare å fortsette med sofa kosen frem til vi skal dra å hente Leah og William hos pappan i kveld.. Blir fint å få hjem trolla! Også skal jeg lage karneval kostyme til William i dag eller i morgen, litt usikker på hva det skal bli asså [&:] Temaet er gjenbruk, og jeg er ikke kreativ.

Hva med sjørøver? Stripete genser eller t-skjorte, klippe tagger på armene, og samme med en joggebukse som er for liten etc.. Stoffstykke som tørkle på hodet.. Male skjegg og øyelapp med ansiktsmaling eller fargeblyanter dyppet i vann..[:D]

ORIGINAL: SuperBerta

Hva med sjørøver? Stripete genser eller t-skjorte, klippe tagger på armene, og samme med en joggebukse som er for liten etc.. Stoffstykke som tørkle på hodet.. Male skjegg og øyelapp med ansiktsmaling eller fargeblyanter dyppet i vann..[:D]

Supert tips, snuppa[:)]

ORIGINAL: SuperBerta

For ett fantastisk bra tips [:D] Takk!!

Back
Topp