Søndagsskravling!

SuperBerta

Glad i forumet
God morgen!

Her sitter jeg, helt alene.. Bertine har sovet hos bestemor, og Rasmus ville sove igjen.. Snille godgutten!

Frokosten er inntatt i sofaen, og nå skal kjøkkenet ryddes.. snaaart......[8D] Etterpå skal lillegutt og jeg ut for å gå tur i det fine været.. Og så kommer vel snuppa hjem utover dagen også..[:)]

Ha en strålende dag alle sammen![:D]

god søndag ja..

her skinner sola.. hurra!! men ryggen min er jo helt på tur... så jeg hoilder sofaen litt til. jeg skal snart på kino med en venninne og datteren hennes, samt malin, så det blir kos! prøver å holde kontakten med noen av de fra den gamle bhg.[:)]  så vi gleder oss til popcorn[:)] selv om dte kanskje ikke akkyrat er det beste kinoværet da.. men når ryggen ikke orker å være noe aktiv ute uansett, så er det like greit å ta en kosedag med snuppa![:)]

god tur ute i sola superberta. deilig vær nå!! nyt det[:D]

Her er det drittvær så da passer det jo bra at vi skal bruke nesten hele dagen på å være i hallen[:D] Eldstejenten skal spille håndballkamper.

Kos dere på tur SuperBerta og kos dere på kino Trillemor[:D][:D][:D]

Her er det fare for at sola kanskje klarer å komme gjennom i løpet av dagen, så vi tar oss en tur i Dyreparken [:D]
Det er iallefall ikke kaldt, og det regner ikke, så tar vi sjansen [;)]

Kos dere idag alle sammen, enten dere er på tur, i hallen, på sofaen eller på kino [:D]

I dag er det bursdag! Solveig har gledet seg masse, kjøpt nye klær og hårstæsj! Nå er hun nydusjet og oppgiret! Skal lage kort senere!

Aslak får vondt i magen av medisinen sin, så han er våken 4 timer på kvelden og da blir det krøll i sovesystemet vi har jobbet hardt for! Krysser fingrene for at rutinene kommer tilbake når han er ferdig med medisin! Er bare 8 dager til.... leeeenge! Spørs om vi ikke må be om en ny type..[&:]

Her har det vert en laaat dag.. Jeg blei sittende lenge oppe, og ungene står jo opp like tidlig.. De gidder ikke ta hensyn til hvor lenge jeg sitter oppe.. [:D] Nå har vi nettopp dusja alle sammen for vi skal i kakeselskap til ei venninne av meg.. Blir kjempekoselig!
Ellers så er det jo ikke noe avslapping med helg lenger.. Haha.. Er alene med ungene ja, og spesielt denne helga, for de har jo vert hjemme fra barnehagen heeele uka pga sykdom! Og det merkes veldig godt.. Både barn og unger gleder seg til barnehage i morgen! [:D]

Back
Topp