Søndagsskravling!

SuperBerta

Glad i forumet
Ja, vi sitter og ser på barne-tv.. Rolig start er fint!

Bertine skulle jo sove over hos tante og fetteren sin igår, men etter et par timer var det bare grining og ei varm, hostende jente som ville til mamma.. Hun spøy også, imens jeg snakket med tante..
Heldigvis har jeg jo gode venner, så Trillemor var her og passert lillebror imens jeg hentet snuppa.. Det var godt å få henne hjem igjen, hun var veldig varm og absolutt ikke i form.. Men ikke noe mer oppkast heldigvis!
Hun har sovet godt i natt, sammen med meg.. det var veldig godt med et barn på hver side av seg på rommet..[:)]

Idag kommer en hanglende pappa hjem fra danskebåten, han har sovet i 30 timer...... Så ingen planer her idag nei.. annet enn å ta det med ro.. og pakke inn julegaver..

Hva skal dere idag da?

Jeg skulle sove lenge i dag, men da AUgust skreik var det veeeeldig stille i senga vedsiden av meg, så etter litt sukking og stønning uten respons sto jeg irritert opp...husket såvidt på at jeg for noen måneder siden sa at "om jeg bare fikk sove til sju skulle jeg være fornøyd", men det er jeg altså ikke [;)]

August har kastet opp i dag også, bare ett gulp egentlig, men vi hadde nøyaktig det samme i går - lurer på om magen ikke liker yoghurt til frokost jeg? Han har vært fin siden, og det var han i går også, så jeg tror egentlig ikke at han er syk

I dag skal vi ingenting - hogge juletre, og så skal vi ha kakao og pepperkaker på plattingen (det er i kalenderen i dag)

Her har vi også kost oss med barne-TV - vell, jeg tok en liten lur på sofaen etter litt rangling igår. Snuppa gadd ikke ta hensyn til det og ville opp halv 8 *gjeeees*. De 2 andre barna kom noen timer senere + det største barnet til slutt da[8D]

Vi skal pynte juletre er planen - ellers blir det rolig dag.

Ha en flott dag![:)]

Jeg har barnefri og nettopp stått opp[:D] Deilig å sove!! Håper Mina er bedre av halsbetennelsen sin og sover greit når hun kommer hjem i ettermiddag. Lov å håpe ikkesant[8D]

Idag skal jeg på alnabru en tur med mamma og bror. Jeg skal få en miksmaster til jul og skal plukke meg ut en[:D][:)]

Og så det beste av alt er daten min ferdig på reperasjon. HURRA!!! Savnet den masse[8D] Skal hente den etterpå!!!

God morgen? Nei det vil jeg ikke kalle det.. Blæh.. Hehe.. Dårlig form, ulydige unger, mas og drit.. Pluss at jeg skal på jobb kl 14.30.. Meeeeen nesten som det blir deilig å gå ut dørene.. [8D]
I morgen er planen å dra en tur til Haugesund på kosetur, men vi får se an formen min tror jeg..

Back
Topp