Søndagsskravling

Zid

Gift med forumet
God morgen jenter!

Minstemann sov til nesten 8 i dag. Er 1,5 time mer enn vanlig. Så var ganske godt!

Nå venter jeg på frokost som er toast og kaffe.. nam nam

Og i kveld kommer eldstemann hjem fra ferie. Vært hos faren sin i 14 dager nå. Så blir godt å få han i hus igjen [:D] [:D]

Ute i dag er det nesten skyfritt og masse sol, men værmeldingene melder masse regn utover dagen, så får vel vaske klær og henge ut mens en kan.

Ha en fin søndag jenter
[:)]

Her var vi oppe 05.30[&:] Minstemann er blitt en morgenfugl[8D]

I dag skal vi kose oss i bursdag til en skjønne liten treåring, og etter det skal vi nyte været i hagen...
Er meldt 20 grader og sol her i dag og... *nyyyyte*

Jeg våknet før kl7 selv om vi la oss kl1, må holde oss opptatt i dag så jeg ikke sovner på dagen og ikke får sove i kveld. Kjører til stranda snart, mormor og morfar har campingvogn der så blir grilling, tur, minigolf og kanskje bading om det er varmt nok[:)]

Her har te vært en travel natt. jenta vår har hatt mareritt og har mer eller mindre våken store deler av natta. Stod så opp litt over 6 med to veldig trøtte foreldre! men sola skinner ute og vi skla planlegge utedag [:D]

Sola har allerede blitt borte og bare skyer og vind ute. Prøve å komme oss ut på en trilletur før evnt regnet kommer..

Jeg og samboer var i bryllup igår, så jeg stod opp nå rett før kl.11. Er straks på vei for å hente skatten min hos tanta hans[:)]

Ha en fantastisk søndag, med utflukter, bursdager og klesvask[;)][;)]

Idag sov jeg helt til 09.30. Vi er hos svigers denne uka, så svigermor sto opp med snuppa.

Nå har vi nettopp vert mata hestene, og ridd litt. Snuppa storkosa seg.

Snart er det middag.

Ikveld blir det snop og film ilag med svigermor og søsteren til sambo tenker jeg.

Håper alle har en fin søndag![:)]

Har veldig lyst til å  lage noe godt i kveld jeg... kanskje vafler eller muffins eller no?
sjokolademuffins kanskje?

ORIGINAL: TonjeJenta

Har veldig lyst til å  lage noe godt i kveld jeg... kanskje vafler eller muffins eller no?
sjokolademuffins kanskje?

åhhh.... det er høres godt ut[:D][:D] som sagt.... konstant sulten jeg[8D]
Men her skal jeg kose meg med deilig pastasalat og varme baguetter.... tenker att når jeg først skal spise hele tiden så bør det iallefall være litt sunt[8D][:D]

Hadde en super dag på stranda, fikk servert god grillmat og is av mormor og morfar, kjempekos[:)] Skal vi kose oss med en film om en liten stund.

Det er grått ute og regner MASSE..

minstemann har funnet senga. Eldste ligger i sofaen og spiller mario på wii, og vi sitt nå på hver vår pc og koper.

Kjenner der blir tidlig seng i kveld. Zzz.. blir jo så søvnig av gråvær!

Åå jeg har ikke gjort noen verdens ting idag. Skulle pakke, shine skikkelig her, vaske hunden, føne henne.. Reiser onsdags morgen til Tunisia, og ingen verdens ting klart, kjæresten kommer imorgen natt.. Sukk!

Back
Topp