Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: WZ
ORIGINAL: McBaby
Hva er det som skjer med Sivert? Han har begynt å sove!![:D]
Sovende babyer er så fantastisk!
HVordan går det med amminga og sånn da? Ble du kvitt betendelser og sår?
Jeg prøvde noe nytt! Jeg lot den stakkars puppen være! Ingen slaver, ingen amming eller pumping. Bare litt forsiktig håndmelking for å lette på trykket. Og nå ser det jammen ut som det kommer til å gro![:D] Jeg prøvde meg bare litt tidlig på ammingen denne uken og da sprakk såret litt opp igjen, men nå skal jeg være tålmodig og gi det noen flere dager før jeg prøver igjen.
Jeg prøvde noe nytt! Jeg lot den stakkars puppen være! Ingen slaver, ingen amming eller pumping. Bare litt forsiktig håndmelking for å lette på trykket. Og nå ser det jammen ut som det kommer til å gro![:D] Jeg prøvde meg bare litt tidlig på ammingen denne uken og da sprakk såret litt opp igjen, men nå skal jeg være tålmodig og gi det noen flere dager før jeg prøver igjen.
Så braaa!
Jeg har jo som kjent slitt som faen med begge!
Men det gikk jo kjempebra, og den grodde fint etterhvert. Brukte kun litt simplex øyeselve nå på slutten, og så fikk den hvile et par dager med pumping morgen og kveld..
Har du prøvd å amme "feil vei"?
Ville prøvd det når du skal prøve igjen, for da slites det jo på en annen måte. Funka supert for oss iallefall..