Søndagsskravletråden

Siden ungene er borte, så slo vi til og sov til... damdidam..... 7!! [8|][8D] Men vi la oss ganske tidlig, så følte oss uthvilt da, hehe. Kroppen er jo så innstilt på at vi ikke får sove lengre enn til da uansett så.
Nå stinker det lim her, sambo driver og limer noen leker som har gått i stykker. Jeg skal straks farge hår, også skal jeg ta fotbad i dag! [:)] Sambo skal vaske bad og gulvene, så vi har da nok å gjøre selv om ungene er borte.

Ellers så er lillemannen min 1,5 år i dag! [:D][:D]

Vi sto vel opp rundt 9 i dag vi[:)]Hatt skikkelig koselig familie frokost noe som er sjelden kost her i huset.

Så nå har jeg tenkt å komme meg på trening[:)] Skal ta i ekstra nå siden jeg ikke har noen unger med meg så jeg trenger å ta hensyn til[:)]

Etterpå blir det middag og sambisen nekter å si hva vi skal spise[>:][:)] så jeg er veldig nysjerrig

Så blir kvelden avsluttet med VIKING kampen i kveld..Dem skal spille hjemmekamp mot brann

HEIA VIKING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jenta mi er bedre idag. Første natta siden tirsdag at vi ikke har trengt å gi paracet. Hun har slitt med magesmerter.

No er det finvær ut og gubben har tatt med ungene ut. Jeg må vel gå etter litt snart. Prøve å være flink liksom hehe

Ungene har kommet hjem, Tobias sover ute i vogna og Ida i senga si. Helt utslåtte begge to! [:)]

Jada morgen klokken 0550!!!![&:][>:][>:][>:][>:] Jeg nektet å stå opp så lå med døren oppe og hørte han så på tv!![8D]  Spiste vel samlet frokost i nitiden[:)] Jeg bakte to kaker i går, og den ene har jeg pyntet med 3 småtroll i dag. Har badet dem etterpå[8D][:D] og vasket hele badet. Strøket finskjorten til mini og mini fantastisk flotte nye soveromsgardiner!!![:D][:D][:D] nå er det snart i dusjen før det er middag og besøk senere!!

Hvor er min late søndag blitt av????[8|]

Tobias jobber ut siste hjørnetanna si i dag. Makan til pottesur gutt! [&:] 

Når er det disse toårsjekslene som kommer da?
Jeg innbiller meg kanskje at jeg så noe på Jenny her en dag, kan det stemme eller?
Det er vel rundt nå kanskje?

Marcus leker fint på rommet sitt, og Jenny er litt fjurten for at hun ikke får komme inn. Han så seg nødt til å stenge henne ute når hun bare satt midt på bilteppet hans.. Hehe..

Ja, de kommer vel rundt på denne tiden WZ! Husker Ida hadde fått dem alle før hun var 2 år i allefall... 

Nå har hun heldigvis ikke vært plaget med noen av tennene før, så da satser vi på at det blir en rolig jekselutvoksing også.

Ellers så ser det ut som vi begynner å nærme oss noe med denne bleiesluttinga til Marcus!
På tide!
Han har gått med truse, eller tjuuuse som han sier, i hele dag uten uhell. Sier ifra hver gang for både tissing og bæsjing så her er det bare å kjøre på. Jubelsener og dansing hver gang han går på do :)

Jeg har laga pakkeliste til påskeferien jeg. Må det for å ikke gleme noe..
Håper vi klarer å komme oss avgårde før alle andre har tenkt seg avgårde på fredag.. Jævla drit å stå i kø i timesvis..

Juhu, I'm back[:D] Har hatt en topp langhelg i Barcelona, kan anbefales. Men rakk ikke å se en tiendedel av alt som var å se, så må nok tilbake en gang i livet. Får bli når sagrada familia er ferdig så vi kan gå på konsert i den[:D]

Noe på tv i kveld forresten?

Er vel egentlig nada på TV..
Jeg venter på at Tomas skal komme hjem, da kan han få lov å gå ut med søppla..
Synes det er litt skummelt borte i søppelrommet.

ORIGINAL: McBaby

Hva er det som skjer med Sivert? Han har begynt å sove!![:D]

Sovende babyer er så fantastisk!
HVordan går det med amminga og sånn da? Ble du kvitt betendelser og sår?

ORIGINAL: WZ

Jeg prøvde noe nytt! Jeg lot den stakkars puppen være! Ingen slaver, ingen amming eller pumping. Bare litt forsiktig håndmelking for å lette på trykket. Og nå ser det jammen ut som det kommer til å gro![:D] Jeg prøvde meg bare litt tidlig på ammingen denne uken og da sprakk såret litt opp igjen, men nå skal jeg være tålmodig og gi det noen flere dager før jeg prøver igjen.

Jeg prøvde noe nytt! Jeg lot den stakkars puppen være! Ingen slaver, ingen amming eller pumping. Bare litt forsiktig håndmelking for å lette på trykket. Og nå ser det jammen ut som det kommer til å gro![:D] Jeg prøvde meg bare litt tidlig på ammingen denne uken og da sprakk såret litt opp igjen, men nå skal jeg være tålmodig og gi det noen flere dager før jeg prøver igjen.

Så braaa!
Jeg har jo som kjent slitt som faen med begge!
Men det gikk jo kjempebra, og den grodde fint etterhvert. Brukte kun litt simplex øyeselve nå på slutten, og så fikk den hvile et par dager med pumping morgen og kveld..
Har du prøvd å amme "feil vei"?
Ville prøvd det når du skal prøve igjen, for da slites det jo på en annen måte. Funka supert for oss iallefall..

Så braaa!
Jeg har jo som kjent slitt som faen med begge!
Men det gikk jo kjempebra, og den grodde fint etterhvert. Brukte kun litt simplex øyeselve nå på slutten, og så fikk den hvile et par dager med pumping morgen og kveld..
Har du prøvd å amme "feil vei"?
Ville prøvd det når du skal prøve igjen, for da slites det jo på en annen måte. Funka supert for oss iallefall..

God ide, jeg skal prøve det. [:)] Helsesøstra var helt full av beundring over den kampen jeg har hatt for ammingen, ble jo helt bekymra på mine vegne. Håper jeg er ferdig å sloss nå da.[;)]

Back
Topp