Søndagsskravletråden

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Vi har nettopp spist frokost, og nå snart skal jeg sende sambo og ungene ut av huset så jeg får tatt helgevasken. Har ikke rukket den enda, nemlig.
Mamma og pappa kommer i formiddag også, med sykkelvogna vi kjøpte i går. Den står ferdigmontert i Volvoen deres nemlig, var ikke plass i bilen vår! Så mens Tobiasen vår sover dupp, så skal Ida og sambo ta seg en tur med den. Har ikke kjøpt hjelm til Tobben enda nemlig, derfor han ikke får være med.
I ettermiddag får vi besøk av en slektning av sambo. Gammal dame, hun kommer hit fordi svigers ikke er hjemme... jaja, blir sikkert hyggelig. Svigers kommer og henter henne i kveld da, og tar henne med hjem til seg selv.

Ha en fin søndag alle sammen!

Hei og hopp! Her i huset er det stille fordi Hannah har overnatta hos en venn. Gutten til bestevenninna mi. [:)] Det er første gang hun har sovet der så jeg var spent da jeg leverte henne i går. Men hun bare vinket hade og hadde visst vært en engel i hele går.[:)]

Så nå skal vi snart kjøre å hente henne. Merkelig hvor fort man savner ungene sine når de er borte.[;)]

Her starta dagen hall 9 den, kan ikke klage på det nei[:)]

Planen var å trene i dag men så kom vi over ei vennine av oss på fb med ei jente på Heidi sin alder som skal på tivoli i dag, så da skal vi reise dit i dag[:D][:D][:D]

Så da går vel dagen da[:)]

Og nå har Heidi friviligt gitt meg kaptein sabeltann filmene så lenge hun kan se løvenes konge...[:)] Det er snålt å se på henne hvordan hun lever seg inn i filmen altså

På tirsdag starter mini opp i barnehagen

buffi: så tidlig jenta di starter i bhg. har du fått jobb? kos dere på tivoli!

ja i dag er det mere beising på gang. minste sover og
største er på lekeplassen med nabojentene!!

Stille og rolig grilling med gode venner i går også hjem og kose meg med sambo. I dag sov vi til halv ett og det trengte en sliten looneyfrøken[:)] Nå skal vi støvsuge og vaske litt hjemme, også vurderer jeg å trene spinning etterpå. Så plutslig bilder på fb av N og pappaen på skikkelig skogstur med grilling sammen med andre venner med barn fra i går, så ut som de koste seg skikkelig[:)]

I morgen starter jeg på nye jobben og jeg er spent

Kona til pappa har lest gjennom bacheloroppgaven min og er imponert - så da blr det levering denne uken ja[:)][:)]

Droppet treningen i dag jeg og bare gjør ingenting hjemme[:)] Også har jeg svidd mange penger på nettshopping av klær til meg selv. Blant annet bestillt meg kjole til konfimasjone som vi skal i i begynnelsen av mai. Får bare håpe den passer da. Jeg måtte ta en størrelse større enn jeg hadde tenkt pga de ikke hadde min str på lager. Passer den ikke har jeg et problem og må gå naken.

ORIGINAL: tutta80

buffi: så tidlig jenta di starter i bhg. har du fått jobb? kos dere på tivoli!

ja i dag er det mere beising på gang. minste sover og
største er på lekeplassen med nabojentene!!

Ja hadde ikke noe valg der nei[&o] Siden jeg er arbeidsledig og aetat krever at jeg kan stille opp på minste varsel mtp jobb...Og vis jeg ikke har henne der så har jeg ingen så kan passe henne vis jeg skulle være heldig. Men jeg var på interju på torsdag jeg og vis jeg får den så starter jeg opp 7 juni og skal jobbe 100%

Eh ja Heidi likte seg i begynnelsen på tivoliet..Tok en karusel og smilte fra øre til øre[:D][:D] Så gikk hun og sambisen og skulle kjøre radiostyrte bilene dem har der og etterpå var hun redd det meste..Så det ble en billig tur i dag[:)]

[:@]Jeg er sur på pappaen til N nå. Han har tatt med N til søstera si som er frisør for hårklipp enda N klipte seg tidligere denne uken. Pappaen synes nemlig han var for lang håret, men det er jo fordi jeg vil at det skal være sånn. Idiot[:@] Nå blir han sikker skamklipt igjen for hun klipper alltid for mye, og det liker ikke jeg.

Dette skal han vireklig få høre for det er ikke greit. N er kuulest med litt lengre hår!!!

ORIGINAL: suki

Enig med deg looney; mannfolk skal ha langt hår!!! [:D] Her i huset gjelder det kun minste-sjef da. Samboeren skal IKKE ha langt hår, det hadde han ikke kledd altså[:D][:D]

Jeg og tullene er hjemme fra foreldrene mine. Har spist middag der. NM sover, samboern er ute og pusler med bilen og TS ser litt scooby doo før legging.

NM er foresten 1,5 år i dag!! [:)] Store lillejenta mi!!

klemme på shoppis

buffi; når ungen er under 1 år kan ikke nav tvinge deg til å jobbe[;)] så det. men sikkert fint å starte opp uansett om du snart skal ut i jobb.

ORIGINAL: MaRtE:)

klemme på shoppis

buffi; når ungen er under 1 år kan ikke nav tvinge deg til å jobbe[;)] så det. men sikkert fint å starte opp uansett om du snart skal ut i jobb.

Dem kan si at jeg skal jobbe men dem kan ikke forlange at jeg skal flytte på meg. Men hva kan jeg gjøre? Trenger jo penger og kanskje jeg får meg den jobben jeg var på interju på...

Back
Topp