Søndagsskravletråden 18.juli

Skrållan

Forumet er livet
God morgen alle sammen!

Her sov ungene til 8, deilig. Ute er det overskya og 17 grader, litt overgang til tropevarmen vi hadde i går.
Vi skal på fjelltur i dag, sammen med foreldrene mine, søstra mi og lille nevø. Skal opp til setra på Roknesvollen, der går det masse dyr på beite nå, så vi får nærkontakt med både kattunger, hest, sinna kanin og geiter. Blir nok morsomt for ungene ja!

Ha en fin søndag dere!

Er nyyyydelig nais superflott vær ute i dag, så det blir vel en tur på beachen for å jobbe med brunfargen tenker jeg..
Jenny og T sover enda, jeg og Marcus har akkurat stått opp. Hærrlig med unger i feriemodus, men i morgen kommer hverdagen for å hente oss igjen. PES!

Barnehagen har feriestengt i to uker fremover, så de skal gå i en sammenslått barnehage. Ser fin ut den altså, men den ligger helt feil vei og langt inni snirkelsnorkelland for meg!
Og siden prosjektet til T begynner nå så starter han på jobb kl 0700 hver dag, og jobber til ca 17 hver dag..
Ergo, jeg må hente og levere, og i teorien så rekker ikke jeg det...!
Har booka min søster for henting torsdag og fredag denne uke, så får vi se hvordan vi fikser det uken etter..
Alle (det vil si min søster og svigerfar, de er jo de eneste vi kjenner som kan hjelpe oss) er på ferie..
Jaja, alt går vel..

Jeg har vært på BodyPump på morgenen jeg. Mens gubben har hatt visning av leil (igjen[X(]) nå er jeg lei private visninger, og vil selge[:@]

Gubben er ute og klipper gresset og jeg skal straks hoppe i dusjen. Dagens planer er enten bading eller rydding i 3 store boder. Vet jo hva som frister mest, men vet og hva so en eller  annen gang MÅ gjøres dessverre[>:]

Middag blir grilling av laks og bakte poteter. Namm, i allefall noe å glede meg til[:)]

Håper dere har kosa dere på stranda, dere som har dratt dit! [:)]

Vi har hatt en veldig fin tur på setra! [:)] Var rimelig heldige med været også, det småregna litt innimellom, men styra unna de verste skurene. Ble oppspist av knott da, særlig Tobias ser ut som om han har fått vannkopper i ansiktet sitt. Stakkars [&o]
Ungene har hilsa på hest, kalv, kanin og sau, men kattungene hadde gjemt seg. Jeg måtte bære Tobias i meitai på vei ned igjen, det tar ca 45 min å gå, og guuuri så tung han ble til slutt! Kjenner det i kroppen enda jeg.
Ida ser Mummi på dvd nå, og jeg vasker klær. Skal dusje snart, må få i meg varmen kjenner jeg...

Gubben og naboen har har vært flinke i hagen i hele dag. Jeg har vært på terrassen, tatt en del klesvask inne og laget en nydelig laksemiddag. En deilig deilig søndag[:)][:)][:)]

vært i dåp i dag vi, til sønnen til stesøstra til mannen. nyyydelig mat og trivelig selskap[:)] været var ok, så en fin dag.

nå ser ungene og pappsn "se opp" nede i kinoen så jeg har hele 1.etg for meg selv, og da blir det tv og pc samtidig[:D]

Hørtes ut som dere har kost dere i dag! Suki: Irriterende med sovende mannfolk, jeg hopper i senga og kaster vann om jeg må jeg[8D] Her er det opp-og-hopp!

Vi koser oss masse på hytta, og skal være her heeelt til søndag! Utrolig deilig siden vi fortsatt ikke har do/dusj hjemme! Det kan hende jeg og barna er her fra søn-fre også (altså nesten 2 uker) Herlig, herlig! DEilig vær her i dag, men har blåst så mye at vi ikke orket dra på stranda. Venneparet dro hjem i dag, ble jo en trist avslutning på ferien dems[:(] (se uinteresant tråden)

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen, nå er det kamp! HEIA RBK!

Halv 3, suki?! [:@][:@] hadde klikka om sambo sov så lenge i helga, det er hellig familietid! [:@]

Jeg tror jeg bare skal finne senga jeg. Har litt feber, og har sovna på sofaen ca 4 ganger allerede...

Suki: da hadde det vært en god skuddpremie på min samboer altså!!

Herremin, for en fjott suki!
Her sover den som har sovemorgen til max kl 10 i helgene..

Vi dro til beachen i dag vi, ble bare ca 2 timer forsinka siden den jævla bilen vår fant ut at den skulle streike litt på veien!
Sto BOM fast på et busstopp i Kværnerbyen og fikk ikke bilen ut av park.. (har automatgir)
Fant til slutt ut at det var en sikring som hadde gått, så da var det å få tak i noen med bil som kunne kjøre samboeren rundt på bensinstasjoner for å finne sikring!
Ungene var eksemplariske i bilen da, kjempeflinke!

Hæærlig på stranda!

Back
Topp