søndagsskravel

MammatilAsk

Glad i forumet
Hva skal dere i dag. Og hvordan går det med dere. Tenkte at det hadde vært greit med en tråd for bare å skravle løst å fast.

Jeg og mannen skal ut og spise i dag :D Siste før vi blir en familie på tre <3

Ellers er jeg rimelig trøtt for tiden. Sover dårlig om nettene.
Er også veldig spent på når ting skal skje.

Hva med deg da?

Ibdag håper jeg kan få reise hjem. Slitsomt å være her når jeg vil hjem å kose med sønnen min. Savner han. Eller har jeg det greit. Rier med 1 times mellomrom. Så nå venter jeg bare på at de skal ta seg opp. Har fått Strikker alt ferdig til han komme. Så gleder meg bare. Kos deg på daten idag og lykke til.

Får håpe riene tar seg opp snart da. Må være ekstra kjdelig å være innlagt når du har en liten en hjemme fra før..

Grisknoen; hørtes ut som en herlig søndag ^^ Er godt å kunne dra på "date" med sin kjære, selvom man har vært i lag lenge, hehe :)

Vi skal å se på fotballkamp i regnvær i dag vi. Min kjære har lyst til å ta opp fotballspilling igjen, så vi skal se på det ene laget han antagelig skal begynne å trene med, spille årets siste kamp ;)

Ibdag håper jeg kan få reise hjem. Slitsomt å være her når jeg vil hjem å kose med sønnen min. Savner han. Eller har jeg det greit. Rier med 1 times mellomrom. Så nå venter jeg bare på at de skal ta seg opp. Har fått Strikker alt ferdig til han komme. Så gleder meg bare. Kos deg på daten idag og lykke til.

Da får jeg lov å reise hjem. Så da blir det hjem til snø og sønnen min.

her bakes det brød og nyter en kopp kaffe mellom slagene ! Har sendt mannen og ongen ut på besøk, så har hele huse for meg selv :) DEilig me sånne rolige søndaga :) Håper riene tar seg opp hos deg å at du havne i fødsel om ikke lenge ! :)

Back
Topp