Søndagsskavling

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her fikk jeg sove til 8.40 i dag, snille sambo stod opp med ungene 7.30! Fikk jo sove lenge på stå-opp-dagen sin han også! [:)]
Vi skal straks spise frokost, ungene må bare komme ut av pysjen sin først. En regel her i huset det, skal man spise frokost må man stelle seg først. Jeg er sulten, så håper sambo steller dem veldig snart.
I formiddag har vi ingen store planer, jeg skal legge på noen vinterduker, så blir det litt mer farger her. Synes det ble så mørkt og trist uten jula jeg... [&:] Ellers snuser jeg litt på aketur altså! Kanskje få med bestisfamilien også, om de ikke har andre planer? [:)]
I ettermiddag kommer lille nevø på besøk! Mora hans må fikse et gjesterom hjemme til storslagent utenlandsbesøk (nei, ikke bf), og det er ikke lille nevø så tålmodig på, så da får han være her og leke og spise middag med oss.
Kl 19 blir det Zumba for min del, og det er jo alltid hyggelig! [:D]

Ha en fin søndag dere, i morgen blir jeg periodealenemor igjen... *lade batteriene*

Mårnings!

Fy nå er jeg lei av å kjede meg. Sambo har jo vært utreist siden forrige torsdag, og jeg kjeeeeeder meg. Vært på jobb en dag, og åtte ha guttene hjemme 1 dag, bare fordi jeg ikke orket å være alene den dagen også. Ingen som ringer, ingen som er hjemme så vi kan besøke, og ute blåser det storm, så kan ikke ut å leke heller. Huset er ryddet, så vet virkelig ikke hva vi skal finne på i dag.

Ungene har tullet i natt, så mulig vi kjører oss en tur, er jeg heldig sovner de i bilen. Viss de leker seg fint så får jeg vel fortsette på fotobokprosjektet.

Blærk, kjedelig dag[:'(] Noen som har lure forslag til å få en fantastisk dag?

ORIGINAL: Mamma Propell

Noen som har lure forslag til å få en fantastisk dag?

Formingsaktiviteter eller baking[:D]

Hei tuddelu[:D]

I dag lå jeg å dro meg til 10.30, heeeldig jeg er som har en så snill mann[:)]
Når jeg sto opp ble det familiedusjing, så nå er alle rene og pene!
Amalie har nettopp spist lunsj og sambo står på kjøkkenet og steker egg til oss.

I dag kjenner jeg følelsene er litt blandet, for det er sååå fint vær ute! Vi burde absolutt ut å leke! Meeen så har jeg stooor mage og dermed ingen vinterbukse som passer, bekkenet skrangler og vi har lovt Amalie kinotur for å se Elias i dag..[&:]
Spørs om det blir kino med litt dårlig samvittighet for Amalie har snakket om Elias i hele dag. Så får vi se fordelen i at resten av trondheim går på ski, så det gjør ikke noe om hun slår seg vrang eller bråker litt under sin første kinotur[:)]

God dag!

Her var det morgen 7 (dvs, jeg lå og hørte på Maikens konsert fra 6.15).
Frokost 9, så ut på skitur. Flinke lille snuppelure gikk et godt stykke og hvinte av fryd [:D]
Nå sover hun, jeg har støvsugd og skifta på senga vår, og etterpå får vi tenke litt på hva vi gjør...

Ha en fin søndag!

I dag har vi lekt i åpen hall. Genialt tilbud, særlig sånne dager som dette! Ei venninne, mannen og ungene var også med. Åpen hall er i naborommet til der jeg trener, så jammen fikk jeg meg ikke en times trening og [:D]

Når vi kom hjem la jeg og Håvard oss, dvs jeg skulle ikke sove da, men han holdt meg så godt i hånden at jeg ble inn i drømmeland [;)] Nå leker begge guttene fint på hvert sitt rom (kryss i taket) og middagen står i ovnen.

I kveld må vi rydde så vår elskede vaskehjelp ser gulvet hun skal vaske!! Julen ble tatt vekk i går, ble utrolig tomt! Så Perlefar var flink å kjøpe tulipaner og blomst (riktignok på bestilling) så det ikke ble sååååå tomt!

Må bare si at i går la jeg meg 20.30!! Og sov helt til 07.30 i dag!! Aldri så lite trøtt kan du si!!!

Vi var også ute og akte i formiddag, sammen med bestis og jenta deres! De to minste kom hjem med hvert sitt lille sår på kinn og leppe, akkurat sånn det skal være etter aketur, hehe! Vi dro på kaffe hos bestisfamilien etter akinga, og etter det har jeg stort sett vaska klær til sambo til den nye Oslo-uka. Lille nevø er her, han kom i 15-tida, nå sitter de tre små lina opp foran tvn i hver sin godstol, og gjett hva de ser på? Jo, Lynet McQueen! [8D][:D]

God søndag jenter[:)][:)]

Idag har det virkelig vært en søndag i avslapningens tegn altså! Vi sto opp alle sammen klokken 10.00!!. Vi spiste deilig nystekte rundstykker til frokost, tok morgenstell, lekte og koste oss. Så la vi oss i sovesofaen alle fire, og satte på en animasjonsfilm, monsters vs aliens, kjempemorsom for store og små! Først ut til å sovne med pupp i munn var Matheo, noe som passet mammaen veldig godt. Har vondt i halsen og hoster, så det var deilig. Sovnet jeg også. Våknet etter halvannen time, og da lå jammen Anders og Sander og sov også, så da bare sov jeg videre jeg! Så ble to og en halvtimes dupp idag, det må jeg si!!

Nå har vi spist middag, og Anders og Sander er uti hagen og måker. Matheo sover igjen, så da kan a mor bare slappe av litt foran skjermen[:)][:)]

God kveld...

i dag har vi vært ute alle sammen å måka masse snø...Mikael var helt i hundre for han dreiv å leika med nabodama[:D]
Ellers i dag har vi vaska bil,kost oss inne med god mat å drikke..

Nå sover gullet å jeg å mannen min ser en film.

Back
Topp