Søndagsskavling

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Eller, her er det ikke en tipp topp morgen. Sambo har ligget våken store deler av natta, pga kneet sitt. Han vil ikke til legevakta da, men jeg synes det hadde vært lurt. Greit å få noe smertestillende/betennelsesdempende, finne ut hva det er liksom! Skal han til fastlegen må han jo vente til langt utti uka, om denne uka i det hele tatt. Jaja, hans valg, men det er jeg som må leve med en trøtt sur gubbe. Skal se dørmatta vår kommer til sin rett; Here lives a lovely lady and a grumpy old man [8D]

Planen i dag er å dra til Trondheim, på bursdag til lillesøstra mi! [:)] De har nettopp flytta, igjen, også, så blir koselig å se nyleiligheta deres. De bor midt i sentrum nå, synd det er søndag, hehe.
Håper å rekke Zumba'n kl 19 i kveld, ellers blir jeg gretten.

Ha en fin dag dere! [:)]

Her snør og snør og snør det...
Mannen og mini gikk akkurat ut for å ake litt samt måke. Så får vi se hvor lenge de holder ut. Jeg er inne og nyter freden samt peisen.

Skal til mamma på middag i dag. Dit kommer begge brødrene mine m damer og en bebis. Så blir folksomt. Koselig det!!

Ha en din søndag!!

Mårnings!

Her var det morgen halv seks...ikke helt klar for det siden jeg var i juleavslutning med klubben i går. Men tok meg bare to glass vin og var i seng rundt halv to, så kunne vært betraktelig verre.

Nå er dagen godt i gang, og etter litt husrydding skal vi ut en tur...må få tatt det julekortbildet. Utsetter det hele tiden, for jeg vet det blir et mareritt. Tenker det blir en kopp kaffe borte hos naboen, ellers bare stille og fredelig i hele dag.

I kveld skal jeg ha mary kay party, så det blir koselig og sosialt.

Ha en flott dag

Nå fikk sambo telefon om at oldefaren hans døde i natt. Ikke alle som kan si de har en oldefar i live når man er 27 år, og ungene har jo vært så heldige å ha en tippoldefar ganske lenge de og [:)] Så da blir det vel begravelse ut i uka.

Skrållan: Kondolerer! [&o]
Å send gubben til legevakta, ser for meg at kneet ikke blir bedre av å kjøre tur retur Trondheim[&:]

Her er gubben så snill, han har stått opp med Amalie hele helga (hver dag over en periode faktisk) for jeg sover så dårlig om nettene[:)]

Våkna til en frustrert gubbe og småhysterisk jentunge.. hun skulle si ifra om at hun hadde bæsja så hun stakk hele hånda nedi bleien og dro opp litt for å vise faren sin[8D] Problemet er vel at hu ikke er så glad i å få ting på hendene og begynte da å grine, og faren fikk panikk siden det var bæsj[:D]

Nå har jeg og Amalie spist lunsj! Hun leker litt og jeg skal se om jeg finner den uke for uke oversikten og lese om uke 18[:D]

Ellers skal vi opp til svigers å feire dagen til en av brødrene til sambo!

Ha en fin dag jenter!

Her ble gutta plassert forran barnetv kl 07 med frokost og dermed fikk jeg sove til kl 09! NICE [:D] Perlefar var opp kl 11.
Vi har brukt formiddagen på å pynte pepperkakehus og lese tusen bøker.
Nå skal Håvard sove duppen sin, etter den drar vi til byn for å levere pepperkakehuset og antagelig spise middag i byn [:D]

Ellers er det ryddekveld i kveld, i morgen kommer vår elskede vaskehjelp!

Takk for kondolanser jenter! [:)] Men jeg har bare møtt han 1 gang, for ca 7 år siden, og ungene har faktisk aldri møtt han. Han ble ca 97 år, trivdes best alene og var litt einstøing.

Destiny: Han er faktisk litt bedre i kneet nå, enn så lenge... så han dryger den nok litt før han oppsøker legen.
Og hahahahaha til bæsjeepisoden! [:D][:D][:D]

Hjemme fra selskap! Koselig leilighet de har, meget sentralt, og det er jo toppers. Jeg dropper Zumba jeg, er trøtt og sliten. I kveld blir det film med mannfolket istedet.

Back
Topp