Sånn, da var ungene lagt! [:)]
Joda, vi dro jo på stranda i dag. Kom dit til strålende sol, deilig! Så gikk det en halvtime, så kom skylaget.. og det ble egentlig bare verre og verre, så det endte med at vi bare ble der på trass! [&:] Tobias kosa seg da, lekte i sanda og litt i vannet, før han spiste lunsj og la seg til å sove i vogna. Sovna på et blunk der også han, flinke sovegutten.
Da han våkna igjen, så innså vi at vi kanskje ikke hadde så mye på stranda å gjøre... så da dro vi hjem. Jeg vaska soverommene og gangen mens gutta dusja av seg sanda, og så dusja jeg selv. Så tok vi med oss søs og lille nevø, vi skulle grille hos svigers! Men da begynte det plutselig å pissregne sidelengs! [&:] Jaja, det ble "grilling" av kyllingfilet og pølser i stekepanna! [8D] Etter måltidet var det bare å forte seg og hente Ida på togstasjonen, før vi dro hjem igjen og pakka ut alt det hun har kjøpt seg, og jeg vaska kjøkken og stue. Nå har ungene lagt seg, men sover ikke, og jeg er sliten... [8|]
Tror jeg skal rocke litt med rockeringen jeg, før jeg slenger føttene i sofaen og koser meg med litt iste!