Søndagssamtaletråden

God morgen Skrållis[:D]

Her har vi stått opp til fint vær[:D][:D] Sol og sommer[:D][:D][:D][:D]

Planen var og trene men skipper det til fordel for soling og plasking i bassenget til ongene[8D]

Så i dag skal vi sole,plaske,grille,spille krokkett

Jeg fikk SJOKK i morges da jeg våkna og så på klokka! 9!!!!! [8D][:D] Og Tobias sov enda! [8D] DEILIG! [:D]
Nå sitter han og ser på Thomas-toget på dvd, samtidig som han lager møkkajobb for pappan sin [;)]

Vi tenkte oss på stranda i dag, er meldt knallvær. Det er litt skyer enda, men 21 grader, så det lover godt. Tenkte jeg kanskje skulle rekke å vaske litt her før vi dro da... for det gidder vi sikkert ikke å gjøre når vi kommer hjem igjen. Ida kommer hjem i kveld også, det blir nok stas! [:)]

Ha en fin søndag alle sammen! [:)]

Ser ut til å bli en bra dag sånn værmessig her og i dag[:)] Vi skal i selskap i naustet i dag, gleder meg til det.

Her var det liv[:D] Hjemme fra selskap, og nå prøver jeg å laste opp litt bilder til facebook, men pcen er ikke enig med meg[>:]

Masse liv her ja! [8D]

Skal bare gjøre masse og mye jeg, så kommer jeg og forteller hva vi har gjort i dag [:)]

Gleder meg skrållan!

Her er det tilbake til hverdagen i morgen. Jeg har egentlig ferie til torsdag, men skal en tur på jobb i morgen likevel. Lillemor skal i barnehagen selv om hun ikke har så lyst, jeg lovet nemlig bestevenninnen hennes det for hun savnet henne sånn[:)] Tenkte å ha henne kort dag da.

Sånn, da var ungene lagt! [:)]

Joda, vi dro jo på stranda i dag. Kom dit til strålende sol, deilig! Så gikk det en halvtime, så kom skylaget.. og det ble egentlig bare verre og verre, så det endte med at vi bare ble der på trass! [&:] Tobias kosa seg da, lekte i sanda og litt i vannet, før han spiste lunsj og la seg til å sove i vogna. Sovna på et blunk der også han, flinke sovegutten.
Da han våkna igjen, så innså vi at vi kanskje ikke hadde så mye på stranda å gjøre... så da dro vi hjem. Jeg vaska soverommene og gangen mens gutta dusja av seg sanda, og så dusja jeg selv. Så tok vi med oss søs og lille nevø, vi skulle grille hos svigers! Men da begynte det plutselig å pissregne sidelengs! [&:] Jaja, det ble "grilling" av kyllingfilet og pølser i stekepanna! [8D] Etter måltidet var det bare å forte seg og hente Ida på togstasjonen, før vi dro hjem igjen og pakka ut alt det hun har kjøpt seg, og jeg vaska kjøkken og stue. Nå har ungene lagt seg, men sover ikke, og jeg er sliten... [8|]

Tror jeg skal rocke litt med rockeringen jeg, før jeg slenger føttene i sofaen og koser meg med litt iste!

Hørtes jo ut som en koselig dag det Skrållan, til tross for været[:)]

Åååå, nå kom jeg på at jeg har jordbær i kjøleskapet

Hvor endte dere opp i Sverige forresten Suki?

Huff, jeg håper virkelig det er noe på gang snart hos silly... 

Kanskje de andre ser fotball[8|][8D]

Hørtes bra ut det da Suki. Kunne tenke meg det var fullt på Daftø ja, det virket som en kjempepopulær plass[:)] 

Hjemme fra super tur til kristiansand. Men har brukt 7 timer på en fire timers tur hjem pga kø[:@] Nettopp hjemme vi, og skal på jobb og i bhg i morgen.

Har tatt 350 bilder så dere skal få se masse senere, orker ikke nå.

God natt!!

Har IKKE sett fotball nei!!![;)] Her har vi kost oss i 28 grader og sol i formiddag. Men man måtte til byn på kino siden man hadde lovet de små det. Så vi var da 4 barn og 2 voksne på kino inkludert mine, dine og kusine[8D][:D] Shrek skulle liksom komme, men dukket aldri opp[:@] men, men... de små fikk ansiktsmaling, kaste svamp, kaste piler på ballonger og svæære plakater i tillegg til hjemmelaget popkorn og kino så de var strålende fornøyd[;)][:D]

Etterpå har jeg levert mini til bf som skal ha ham i 2 uker!!![&o][X(] Lenge, men tror det blir deilig å bare være voksen selv om jeg savner ham allerede[&:][:)] På tirsdag blir det Polen, 5 stjerners hotell med spa på meg og mannen[:D][:D][:D][:D] Så nå er det vaske klær og pakke som gjelder!![:D]

Håper det er action på gang Silly!!![:D]

Back
Topp